Gå til innhold

Demo av Brothers in Arms: Earned in Blood (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første gangen jeg prøvde satte jeg grafikken på de samme instillingene som jeg hadde/har på BiA, og startet opp spillet. snakk om lag! værste jeg har sett.

 

fikk spillt det til slutt, og jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette spillet. det er greit nok, men det er akkurat det samme opp og opp igjen. var nok med enern

Lenke til kommentar
så kort tid etter BiA? hmm.

Grafikken, sier de, har fått seg en løft. *host*horseshit*hark* :roll:

 

Dessuten, dette spillet, eller "spillet" som vi må kalle det, fungerer mer som en utvidelse, da den inneholder nye ting som en COOP-mode, urban krigføring, ny SP-campaign, smaaaaalt fobedret AI, og alt det andre som gjør en utvidelse skikkelig god. Grafikkmotoren er forresten ikke bare den samme, den er jo faen meg ikke modifisert heller! (bare sjekk screens)

Men neeeeeida! Gearbox lager dette som et helt eget spil slik at de kan ha en høyere pris og tjene mer penger. Faens grusomme verden. :hrm:

 

EDIT: Men så er vi jo så heldige at vi lever i Norge, som ikke tvinger oss til å kjøp spill. Takk gud for at vi har.... andre måter å skaffe det på... ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg hadde virkelig lyst til å si at dette var konge, men må være ærlig å si at det ikke akkurat tok pusten fra meg dette. Ihvertfall ikke etter å ha sett den nyeste demoen av Call of Duty 2. Følte bare jeg løp mellom steingjerder hele tiden.

Og enda bedre, i fullversjonen får man ikke bare følelsen av å kun løpe mellom gjerder, man gjør det fatisk også! :wee:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...