Gå til innhold

Ukens retro: 8110 (1998)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8110 var en veldig solid og god telefon. Mistet den faktisk ut av en bil i fart og den ble ikke skadet i det hele tatt.

 

Solgte den, og den var i bruk i minst 3 år uten problemer. (utenom batteri skift)

 

Faktisk så er det kun 2 mobiler som jeg har hatt som ikke har vært noe problemer med. Nokia 8110 og Siemens CX65 som jeg har nå.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg hadde en slik mobiltelefon. Husker jeg synes den var forbanna fin. Han fikk faktisk solgt den på qxl.no eller noe for halvparten av nypris, og da hadde han hatt den i et par år. Så den var litt pop blant samlere kan man vel si.

 

Edit: Heisann. Mitt innlegg nummer 1337. Nå er jeg virkelig leet.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Min morfar hadde en slik og den kunne ikke "sprettes" opp. Man måtte dra ned dekselet manuelt, altså var mobilen i The Matrix bare en eller annen modifikasjon.

Nei det kom ikke før på 7110. Syns forresten det var bedre å dra løs dekselet manuelt enn å bruke utløser-knappen. For etterhvert som mobilen ble eldre nekta den å låse seg så dekselet spratt opp i tide og utide.

Lenke til kommentar
Min morfar hadde en slik og den kunne ikke "sprettes" opp. Man måtte dra ned dekselet manuelt, altså var mobilen i The Matrix bare en eller annen modifikasjon.

Nei det kom ikke før på 7110. Syns forresten det var bedre å dra løs dekselet manuelt enn å bruke utløser-knappen. For etterhvert som mobilen ble eldre nekta den å låse seg så dekselet spratt opp i tide og utide.

...Og hoppet opp av lomma og ned i nærmest søledam :ermm:.

 

 

 

Wh1te: Det ble også nevnt i artikkelen at telefonens deksel ikke kunne sprette ned, men at det måtte dras ned manuelt.

 

 

Helge: Gratulerer. Runde tall er ikke verdt skjettvann. Innlegg nummer 1337 derimot :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...