Gå til innhold

2. generasjon Noxon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel hvis du har problemer med å gå igjennom tusenvis av MP3 filer, så er det jo bare å kategorisere dem på en god måte først da, hvis du ikke har gjort det. Lag en samling med musikk stil, så med artistene/gruppene, så de forskjellige albumene til hver artist....

 

anyway, går utifra at denne må koples til et stereo anlegg? Er det noen som vet om det er f.eks mulig å kople høytalere direkte på denne enheten eller bør man ha en forsterker.

 

syntes denne virker genial jeg, fint til å ha på soverommet kanskje kombinere dette med en mediasenter...heh

 

Frankie

Lenke til kommentar
anyway, går utifra at denne må koples til et stereo anlegg? Er det noen som vet om det er f.eks mulig å kople høytalere direkte på denne enheten eller bør man ha en forsterker.

Fra spek'en:

 

Connectors

Line out (RCA)

Headphone out (3.5mm Jack - plug)

S/P-DIF digital out (TOS-Link)

Ethernet RJ-45

USB 2.0

Power

 

Så du greier deg med høyttalere som klarer seg med øretelefonutgang.

 

Jeg hadde tenkt å kjøpe den gamle Noxon, men nå venter jeg nok en måned til, til denne er på plass i web-butikkene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...