Gå til innhold

Samsung Z500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Basert på min egen erfaring med denne telefonen, kan jeg til en viss grad bekrefte at telefonen til tider sliten med talekvaliteten, og at motparten ofte sliter med å høre hva som blir sagt! Dessverre...

 

Vil også påpeke to feil jeg tror har sneket seg inn i den ellers veldig gode anmeldelsen.

1)Telefonen har vel ikke 88MB minne men rundt 50 + Transflash ?

2)Telefonen har ikke 1,3Mpix kamera som D500 men ca 1,1 som i E720.

 

-TM

Endret av TerraMan
Lenke til kommentar

Meg og min samboer kjøpte hver vår Samsung Z500 sist fredag. Telefonen er grei den, batteriet er veldig dårlig, alarmfunksjonen på mobilen er helt ute å kjøre og når noen ringer til deg er det veldig ofte de blir satt til mobilsvar og aldri kommer gjennom. SMS, MMS etc kommer gjennom med en gang.

 

Sist søndag forsøkte jeg å ringe min samboer, prøvde vel i ca 30 minutter og kom aldri gjennom.

 

Begge telefonene har helt like problemer, skal se om jeg kan få byttet de inn i et par som faktisk virker og ikke har disse problemene.

 

Ellers er telefonen helt ok, liker den godt, god størrelse, føles solid og ikke en billig plastikk-klump.

 

Men pga ringeproblemene, alarmfunksjonproblemet og batteriet ville jeg ikke valgt denne telefonen om jeg skulle hatt en ny mobil i dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...