Gå til innhold

F.E.A.R. er F.E.R.D.I.G.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå til innkjøp, hvorfor det ?  :p

Fordi det er det man skal gjøre. :yes:

Helt rett.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg har tatt ned mye spill fra nettet selv. Men de jeg spiller, kjøper jeg alltid.

Det skylder vi som gamere utviklerne, som bruker forferdelig med tid og penger på å skape og utvikle de mange spill-universene som finnes. :thumbup:

 

 

Og for the record, jeg gleder meg ihjel til F.E.A.R, har testet demoen mange ganger, den er skremmende, nyskapende og jeg har veldig tro på dette! :love:

Lenke til kommentar
Gå til innkjøp, hvorfor det ?  :p

Fordi det er det man skal gjøre. :yes:

Fordi dette er ett spill som, slik eg ser det har blitt grundig bearbeidet.Og spillet klarer å skremme/engasjere meg noe jævlig.Dessuten er eg kav lei av å ha ett kjedelig brenne-cover stående med stygg pennskrift som skal indikere navnet på ett spill :whistle:

 

Nei halve gleder er neste det å vite at man har ærlig kjøpt og betalt for ett spill, og DVD-coveret blir bra snaxy det også sikkert :love:

 

En annen ting, som ihvertfall er tilfellet hos meg er at eg blir mere motivert til å spille gjennom ett spil eg har kjøpt sjøl, mye for å tyne kroneverdi pr. underholdningstime mere ut :thumbup:

Lenke til kommentar
damn those bastards @ nextgentel :cry:

Ikke for å være pirkete, men det staves Damn.

 

fixed :blush:

 

 

er det slow motion action ala max payne, bare fps, eller har jeg misforstått helt?

 

så drittøft ut, likte spes effektene med veggene som ble skikkelig ødelagt, også hun ekle lille jenten da :ermm:

Endret av snoopg
Lenke til kommentar
Vivendi har også fortalt at den europeiske versjonen av spillet kommer til å inkludere eksklusivt innhold på DVD-platen. Vi får en "behind the scenes"-film, en "developer's roundtable commentary"-video, en "live action prequel"-film og en serie "machinima"-filmer.

 

Vil ALLE få med dette? trodde det var forbeholdt "Special Edition"...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...