Gå til innhold

Nintendos revolusjon er avslørt (Rev)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 knapper bare? Det burde da vært fler..

Hvordan bruker du denne til å spille gamle NES/SNES/N64 + GC spill? Kan bli artig å se.

Ser ut som det er ytterligere to knapper på forsiden av den tilleggskontrolleren. Men det blir også en ekstra kontroller tilgjenglig skal vi tro GameSpot: "classic-styled expansion controllers would be available so people could enjoy the games as they originally remembered them."

Lenke til kommentar

Folk er så utrolig fastgrodd i gamle vaner... Jeg synes også de ser litt merkelige ut, men Nintendo vet virklig hva de driver med når det gjelder spillbarhet, så tviler ikke et sekund på at dette fungerer bra! Kanskje etterhvert også bedre enn de vanlige hånd kontrollene!

 

*se for seg sverd kamper i et nytt zelda med 1080i på 42" plasma*

 

*sikle*

 

 

Edit: leif

Endret av GA
Lenke til kommentar

Synes dette ser meget lovende ut. Greit nok at det er litt merkelig, men jeg tror verden har nok konsoller med den samme gamle kontrolleren. Med en vanlig kontroller, så hadde revolution blitt usynlig i kjølvannet av Xbox 360 og PS3. Synes det er konge at de prøver seg på noe nytt.

 

Tenk så fett det kan bli med for eksempel Star Wars spill i multiplayer. Lyssabel fekting med en kompis. Håper det blir så bra som de sier.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker all utvikling velkommen på den fronten, særlig kreativitet, noe hverken Sony eller MS vet for mye om i så måte (jeg er ikke fanboi av noe, så det er sagt).

 

Dette virker veldig spennende. Får pakken også en fin pris, blir den et garantert kjøp selv om jeg til da har skaffet enten X360, PS3 eller kanskej begge.

 

Det neste steget må vel være VR i høy kvalitet med priser for vanlige dødelige.. :) Jeg har tro på at Nintendo vil være den som klarer det også der.

 

Edit:

 

Glemte å kommentere at bildene er RÅLEKRE :) Merkelig fasong på kontrollen, men jeg blir ikke forundret om den føles helt naturlig å bruke. Dessuten kommer det jo ekstrautstyr uansett.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Har nettopp sett hele pressekonferansen, og de skal i tillegg til denne revolusjonerende kontrolleren selge "vanlige" kontroller for de som vil spille mer tradisjonelt. I så fall er det jo bare en spennende utvikling, typisk tennis spill kan virke kult med den nye kontrolleren, eller hva med shooter spill som jeg synes det er utrolig klønete med dagens håndkontrollere, nå kan du f.eks. sikte med kontrolleren og bruke den som pistol. Kan nok bli spennende, og bra at de "safer" med å tilby tradisjonell kontroller også.

Lenke til kommentar

Kan ikke folk i det minste se videoen før de legger ut om hvor teite Nintendo er?

 

 

Har de lagt den akkurat slik den er bare for å være annerledes?

Bare for at "hele familien kan føle seg komfortabel"?

Du kan ikke lese selv før du uttaler deg? :)

 

De vil ha noe som kan tiltrekke både folk som allerede spiller spill og folk som aldri har spilt før, samtidig som de vil ha noe nytt som kan tiltrekke de som har gitt opp spill pga. at det aldri er noen store nyvinninger som gjør det spennende å spille.

 

Jeg håper andre konkurrenter svarer med noe som er helt rent siktet til best mulig ergonomi.

Det er vel litt dumt for deg å uttale deg skråsikkert før du har prøvd den selv? De som faktisk har prøvd den sier at den er veldig komfortabel.

 

Men at konkurrentene kommer til å rappe ideen - det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...