Gå til innhold

Forbereder viktig ThinkPad-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse maskinene gleder jeg meg virkelig til! Selger masse IBM på jobben, og maskinene har desidert best kvalitet av alle de merkene som er på markedet i dag! Lenovo har heldigvis klart å opprettholde den, var nervøs for om de kom til å klare det! Hadde bare folk oppdaget hvor utrolig mye smart som er på IBM/Lenovo maskinene hadde de jo kanskje solgt en del mer også(dårlig markedsføring av IBM er vel grunnen).

Men drømmen er fortsatt en 14" T43P, selv etter at disse kommer! :dribble:

Lenke til kommentar
Lenovo har vært under sterkt press og det er nok ikke alle som har vært like glade (spesielt i USA) for at IBM solgte ut hele PC-divsjonen til Kina. Selskapet har mistet flere kunder til andre leverandører som HP og Dell, men dette er trolig bare en midlertidig trend som stopper når markedet flommes av nye ThinkPad-modeller til neste år.

Den der overdrevne patriotismen der borte irriterer meg bare mer og mer. Med tanke på levestandarden i Kina synes jeg det bare er flott at de kan få en del av kaka som innbygerene i USA tidligere hadde. En utjevning av levestandard mellom de to landene altså.

 

Forsåvidt så gleder jeg meg til å lese tester av de nye maskinene og til å se om prisene er lavere nå enn før.

Lenke til kommentar
Den der overdrevne patriotismen der borte irriterer meg bare mer og mer.

Mulig det også var en reel bekymring mht videre service og kvalitet? Synes nå uansett det er litt trist at IBM trekker seg, det heter ikke IBM-kompatible PCer for ingenting :)

 

Blir uansett spennende å se disse maskinene, dvs hvilket kvalitetsnivå man legger seg på(IBM lå vel ganske høyt) og prisnivå(som var tilsvarende høyt under IBM).

Lenke til kommentar
Lenovo har vært under sterkt press og det er nok ikke alle som har vært like glade (spesielt i USA) for at IBM solgte ut hele PC-divsjonen til Kina. Selskapet har mistet flere kunder til andre leverandører som HP og Dell, men dette er trolig bare en midlertidig trend som stopper når markedet flommes av nye ThinkPad-modeller til neste år.

Den der overdrevne patriotismen der borte irriterer meg bare mer og mer. Med tanke på levestandarden i Kina synes jeg det bare er flott at de kan få en del av kaka som innbygerene i USA tidligere hadde. En utjevning av levestandard mellom de to landene altså.

 

Forsåvidt så gleder jeg meg til å lese tester av de nye maskinene og til å se om prisene er lavere nå enn før.

Hehe. Enig. Særlig med tanke på at IBM har bygget sine pc'er i Kina i en årrekke. Skal man eventuelt slutte å benytte IBM som tjenesteleverandør fordi de benytter seg av billig, indisk arbeidskraft også?

Lenke til kommentar
Den der overdrevne patriotismen der borte irriterer meg bare mer og mer.
Mulig det også var en reel bekymring mht videre service og kvalitet? Synes nå uansett det er litt trist at IBM trekker seg, det heter ikke IBM-kompatible PCer for ingenting :)

Det er vel litt for tidlig å si i og med at Lenovo ennå ikke har levert sine første Thinkpad'er. Da synes jeg det er åpenbart at frafallet av kunder handler mer om USA-patriotisme enn om lavere produktkvalitet.

Lenke til kommentar
Den der overdrevne patriotismen der borte irriterer meg bare mer og mer.
Mulig det også var en reel bekymring mht videre service og kvalitet? Synes nå uansett det er litt trist at IBM trekker seg, det heter ikke IBM-kompatible PCer for ingenting :)

Det er vel litt for tidlig å si i og med at Lenovo ennå ikke har levert sine første Thinkpad'er. Da synes jeg det er åpenbart at frafallet av kunder handler mer om USA-patriotisme enn om lavere produktkvalitet.

Men "Kina-varer" får lett stempel på seg for å være bevisst billig lagde, som også Npvk_X påpeker. Det er en veldig enkel måte å gjøre ting billige på og det er å bruke billigere deler, noe som enkelte produsenter tendenserer mer mot enn andre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...