Gå til innhold

The Sims 2 får nok en ekspansjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BRING - IT - ON BABY!

 

Selvom de gjerne kunne prøvd å lage noe interresant for en gangs skyld.

 

Simville var et ganske så uber-interresant konsept. Selvfølgelig, det var litt for ambisiøst til å kunne muliggjøres, men hvem vet hva fremtiden vil bringe?

 

Og Will Wright holder jo på med Spore, som på en fjern ganske merkelig måte, kan minne litt om konseptet til Simville.

Lenke til kommentar
BRING - IT - ON BABY!

 

Selvom de gjerne kunne prøvd å lage noe interresant for en gangs skyld.

 

Simville var et ganske så uber-interresant konsept. Selvfølgelig, det var litt for ambisiøst til å kunne muliggjøres, men hvem vet hva fremtiden vil bringe?

 

Og Will Wright holder jo på med Spore, som på en fjern ganske merkelig måte, kan minne litt om konseptet til Simville.

Enig! Ikke alt som er like spennende nei.

Simville?

Hva er det? Har jeg gått glipp av noe? :blush:

Lenke til kommentar
BRING - IT - ON BABY!

 

Selvom de gjerne kunne prøvd å lage noe interresant for en gangs skyld.

 

Simville var et ganske så uber-interresant konsept. Selvfølgelig, det var litt for ambisiøst til å kunne muliggjøres, men hvem vet hva fremtiden vil bringe?

 

Og Will Wright holder jo på med Spore, som på en fjern ganske merkelig måte, kan minne litt om konseptet til Simville.

Enig! Ikke alt som er like spennende nei.

Simville?

Hva er det? Har jeg gått glipp av noe? :blush:

Simville var en "Hybrid av SimCity og The Sims".

 

Du skulle lage din egen by, akkurat som i SimCity, men tingen var at du kunne gå inn i hvert eneste hus, og styre familiene der, som i The Sims.

 

Så hvis du ikke bygde nok jobber, vil det kanskje ikke være mulig for simmen din å få jobb, om det er forurenset påvirker det simmen din, er det ingen vannforsyning, får ikke simmen din dusjet osv.

 

Naturligvis funket det ikke helt i praksis på den tiden, men hva med fremtiden? (Som jeg sa :p)

Endret av Hawko
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...