Gå til innhold

Spagettiwestern gjenfødes som spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette liker jeg ikke. Dette liker jeg slettes ikke.

Det er mange grunner til det...

Èn grunn er at det er Bits Studios som står bak. De som har spilt Constantine vet at dette er ei typisk middelmådig film-til-spill-greie.

 

En annen grunn er at spillet vil bruke tredje persons perspektiv. Nå bruker jo spill som GTA tredje person, og dette funker fint, men jeg er enda bittelitt skeptisk til et Western i tredje person (har ikke prøvd Red Dead Revolver).

 

Den tredje grunnen er at Bouno, Brutto, Cativo ikke er en film som er så lett å gjøre om til et smash-hit spill, da dette ikke er en Run 'n' Gun film, tvert imot. Det er veldig lite dreping (i allefall gjort av "heltene").

 

Noe annet som er verd å stusse på er jo at Lee Van Cleef nå har vært død i over ti år. :hmm:

Lenke til kommentar
Tror det skal være veldig vanskelig å lage et bra spill av Buono, il brutto, il cattivo, Il

Morsomt med folk som insisterer på å bruke originaltitler på språk de tydeligvis ikke kan. Muligens for å føle seg klokere enn de er?

 

På norsk er det du har skrevet:

 

"Tror det skal være veldig vanskelig å lage et bra spill av "Gode, den onde, og den grusomme, Den"".

Lenke til kommentar
Release Date: 03/04/2005 (Europe)

Jeg snakket om Westernspillet som alle gråter salte tårer av, ikke Constantine.

Jeg gråter ikke salte tårer av å høre dette.

Det jeg mener er at jeg er svært skeptisk.

 

Morsomt med folk som insisterer på å bruke originaltitler på språk de tydeligvis ikke kan. Muligens for å føle seg klokere enn de er?

Ikke alle som kan Italiensk så godt, vettu. Kan selv bare noen ord og fraser (kan spansk, som ikke er så alt for langt unna).

Grunnen til at jeg bruker det italienske navnet er fordi jeg mener det engelske er litt feil. Den er liksom stokket om. Den norske synes jeg passer bedre, men den kan jo ikke nevnes i spillet. :p

 

Uansett, det står faktisk "Buono, Il Brutto, Il Cattivo, Il" i artikkelen også. Tror nok det er noe klipp&lim greier fra IMDB.com eller noe sånn.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...