Gå til innhold

SLI-XPC leveringsklar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har samme erfaring her Jeg kjører en 3200+ den gamle typen av gammel socket versjon med 2* 512 mb ram brikker og 2 sata disker+ dvd spilller i ny og ne med en liten kald katode.

 

På dette oppsettet har jeg et overklokka 6800GT kort som er klokka til ultra og det sviver godt selv om jeg kjører det med den første versjonen av 240 watt psu uten silentX

 

Så vil tro det skulle gå bra med den boksen og 2 * 7800GT tja kanskje til og med GTX i tilllegg til en X2 CPU

Lenke til kommentar
Som vanlig presterer noen å klage på strømforsyninga. Tenk litt etter, hadde det vært logisk å selge en SLI løsning som ikke fungerer med to skjermkort!?

 

Shuttle's strømforsyninger er knallgode, punktum. Kan garantert putte inn X2 4800+ og 2x7800GTX uten problemer.

Vel har lest om folk på forumet her som har fått problemer med 7800GTX og 3 Dsiker på SN25p versjonen som inneholder samme PSU som denne.

 

Eier forøvrig en Shuttle SN25P selv.

Lenke til kommentar
ja shuttle strømforsyninger er svært gode. Min 240W drar mere enn mange andre 3-4 watt forsyninger

Til og med de gamle 200w forsyningene er kvalitet, ikke noe problem å dra et system på 2HD'er DVD-brenner, 2.4Ghz og et GF6600GT.

 

Har oppgradert min til 240w PSU, knallert, mindre støy faktisk.

 

Lurer litt jeg, bortsett fra å støtte SLI, er det noen andre forbedringer i forhold til SN25P?

 

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...