Gå til innhold

iTunes-telefonen til Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iTunes er vel litt sånn enten eller. De som allerede har Winamp og 10 andre programmer til avspilling av MP3-filer, vil sikkert ikke like iTunes. Det er ikke akkurat beregnet til å være et "nå-og-da"-avspillingsprogram. Men om man lar iTunes ta seg av all organisering av filer idét du drar de over til biblioteket, og ikke har MP3 andre steder enn i iTunes-mappa, syns jeg det er et overlegent program. Så lenge man holder orden selv på hvor man har musikken sin, er det ikke noe problem å bruke iTunes.

 

 

iTunes-telefonen håper jeg har mulighet for minnekort, minijack til ørepropper/headset, god lyd, godt batteri, godt design, og ikke koster alt for mye. Da kjøper jeg den.

Lenke til kommentar
iTunes er vel litt sånn enten eller. De som allerede har Winamp og 10 andre programmer til avspilling av MP3-filer, vil sikkert ikke like iTunes.

Saken er at jeg ikke har iPod,men dama mi har og det er derfor installert på maskina.Synes iTunes blander seg inn i ting "det ikke har noe med". Det bør ligge dødt inntil det blir bedt om å gjøre noe.

Dette har nok også med instillinger å gjøre,men jeg er ingen analfabet på data og siden jeg ikke får konfigurert det riktig mener jeg instillingene er for tungvint og avansert..

 

Personlig har jeg en W800i MP3-spiller:)

Den har faktisk telefon og radio også til samme prisen som dama sin iPod-Mini..

Lenke til kommentar

må innrømme at jeg heller ikke bruker iTunes til annet enn overføring av MP3 filer til iPod'en. Ellers bruker jeg WinAmp som jeg har gjort så lenge jeg kan huske, hvertfall de siste 7-8 årene. Dog har det også begynt å bugge meg med påminnelser om oppdateringer etc i de siste versjonene, kan sikkert fikses, men har ikke kommet så langt enda :)

Lenke til kommentar
Personlig har jeg en W800i MP3-spiller:)

Den har faktisk telefon og radio også til samme prisen som dama sin iPod-Mini..

 

Ja men det er jo fordi at mobiltelefonene er sponset så nye og det er ikke MP3 spillerne, dette gjelder nok ikke bare iPod.

Selv betalte jeg 399 for en K750 i menst en Creative Zen Micro koster 1750 :hmm:

En W800i koster vitteligen 3.795,- uten sponsing og det er langt mer enn en iPod koster. :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Personlig har jeg en W800i MP3-spiller:)

Den har faktisk telefon og radio også til samme prisen som dama sin iPod-Mini..

 

Ja men det er jo fordi at mobiltelefonene er sponset så nye og det er ikke MP3 spillerne, dette gjelder nok ikke bare iPod.

Selv betalte jeg 399 for en K750 i menst en Creative Zen Micro koster 1750 :hmm:

En W800i koster vitteligen 3.795,- uten sponsing og det er langt mer enn en iPod koster. :)

Sponsing og sponsing. Jeg velger heller å kjøpe telefonen for full pris enn å tegne et dyrt abonnement jeg ikke trenger som uansett vil koste meg i lengden.

Lenke til kommentar
iTunes er vel litt sånn enten eller. De som allerede har Winamp og 10 andre programmer til avspilling av MP3-filer, vil sikkert ikke like iTunes.

Saken er at jeg ikke har iPod,men dama mi har og det er derfor installert på maskina.Synes iTunes blander seg inn i ting "det ikke har noe med". Det bør ligge dødt inntil det blir bedt om å gjøre noe.

Dette har nok også med instillinger å gjøre,men jeg er ingen analfabet på data og siden jeg ikke får konfigurert det riktig mener jeg instillingene er for tungvint og avansert..

 

Personlig har jeg en W800i MP3-spiller:)

Den har faktisk telefon og radio også til samme prisen som dama sin iPod-Mini..

Når du starter iTunes for første gang får du spørsmål om du vil la iTunes organisere musikken din.. trykker du ja så gjør iTunes dette, trykker du nei, lar iTunes musikken din være der den er...

 

Om du synes dette er for avansert så tror jeg du nesten må revurdere den analfabet-data greia di.. :p Ellers kan du endre dette valget senere i Preferences/Advanced

 

Bra med iTunes:

Smart playlists.

Kjapp browsing.

Kjapp søking.

Genial deling av musikk over nettverk.

Utrolig simpelt å brenne musikk rett fra programmet.

Genial organisering av musikkfilene dine. (kanskje ikke så aktuelt for de med under 1000 sanger og kun VG-lista musikk)

 

Bra med WinAmp:

Liten minimode.

Endret av MCDr
Lenke til kommentar
Personlig har jeg en W800i MP3-spiller:)

Den har faktisk telefon og radio også til samme prisen som dama sin iPod-Mini..

 

Ja men det er jo fordi at mobiltelefonene er sponset så nye og det er ikke MP3 spillerne, dette gjelder nok ikke bare iPod.

Selv betalte jeg 399 for en K750 i menst en Creative Zen Micro koster 1750 :hmm:

En W800i koster vitteligen 3.795,- uten sponsing og det er langt mer enn en iPod koster. :)

Sponsing og sponsing. Jeg velger heller å kjøpe telefonen for full pris enn å tegne et dyrt abonnement jeg ikke trenger som uansett vil koste meg i lengden.

Klart om du ikke har behov for dette, men jeg bruker samme telenorabb som jeg har hatt bestandig og som er det som er best for meg, ergo ville jeg hatt dette uansett og da er det jo greit å spare 3-4000 kroner på ny mobil :-)

Hører faktisk med til historien at jeg kjøpte en annen mobil for noen mnd siden,denne hadde butikken glemt å melde inn, dermed fikk jeg to telefoner på samme abb noe som ikke telenor brydde seg om, det ble ikke deres problem sa de. Bare bestill deg en til du :-)

Lenke til kommentar
Bra med WinAmp:

Liten minimode.

Det har iTunes også ;)

 

Winamp la jeg fra meg for flere år siden. Likte det egentlig aldri, med klønete oversikt over bibliotek og spillelister. Nå har det høyst sannsynlig forbedret seg noe siden jeg sist brukte det men..

iTunes sin minimode er jo ikke særlig mini! Den er jo i veien uansett hvor man plasserer den.. men man har jo andre småproggs som funker bra sammen med iTunes. Selv bruker jeg SizzelingKeys.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...