Gå til innhold

Gigabyte 3D Aurora


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig lekker løsning det der, kunne tenkt meg at denne kunne vert

 

>------------10cm lengre ---------------->

| |

| vis vi ser ned på kabbinettet |

| |

>------------------------------------------->

 

Ellers, tja kan jo bare legge ved litt tynngummi mellom plastikkfest og HDD funker fint det.

 

Ellers så var det et topp kabbinett!

 

Bra test! Stå på! :w00t:

Lenke til kommentar

sikkert meget bra kabinett, men du verden hvor stygt det var.

Ellers irriterer jeg meg over at hovedkortet aboslutt skal trykkes så langt ned i kabinettet som overhodet mulig, når det er 10cm+ ledig plass over.

Det er noe av det jeg digger med CM Stacker, grunnet den ekstra PSU plassen er hovedkortet løftet 10 cm over bunnen av kabinettet som gjør det mye enklere å montere hovedkort å div ledninger i bunn.

Lenke til kommentar
sikkert meget bra kabinett, men du verden hvor stygt det var.

Ellers irriterer jeg meg over at hovedkortet aboslutt skal trykkes så langt ned i kabinettet som overhodet mulig, når det er 10cm+ ledig plass over.

Det er noe av det jeg digger med CM Stacker, grunnet den ekstra PSU plassen er hovedkortet løftet 10 cm over bunnen av kabinettet som gjør det mye enklere å montere hovedkort å div ledninger i bunn.

Men så er det jo slikt at CM stacker er fulltower.

 

En ting jeg mangler i testen... om jeg ikke ser feil så er det vel en 120mm vifte i front også?

Og det er vel en sølvutgave av denne også? Liker sølv bedre enn svart.

http://www.mamoz.no/produkt/GZ%2DFSCA1%2DA..._kabinett,.html

 

Ellers en god test :)

Endret av Samcki
Lenke til kommentar
sikkert meget bra kabinett, men du verden hvor stygt det var.

Ellers irriterer jeg meg over at hovedkortet aboslutt skal trykkes så langt ned i kabinettet som overhodet mulig, når det er 10cm+ ledig plass over.

Det er noe av det jeg digger med CM Stacker, grunnet den ekstra PSU plassen er hovedkortet løftet 10 cm over bunnen av kabinettet som gjør det mye enklere å montere hovedkort å div ledninger i bunn.

Men så er det jo slikt at CM stacker er fulltower.

 

En ting jeg mangler i testen... om jeg ikke ser feil så er det vel en 120mm vifte i front også?

Og det er vel en sølvutgave av denne også? Liker sølv bedre enn svart.

http://www.mamoz.no/produkt/GZ%2DFSCA1%2DA..._kabinett,.html

 

Ellers en god test :)

nei. det har ingenting med saken å gjøre.

Når du ser rommet over hovedkortet og opp til psu`en.. en plass hvor hovedkortet fint kunne vært plassert istede for helt i bunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

ikke akkurat noe "nøkternt/nøytralt" design forfra iallefall. Bakfra ser det helt godkjent ut, dog hele kassa skulle ha vært like bra. Utveksten på fronten må være noe de har designet i fylla, fordi det er totalt blottet for noe designmessig i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Det nevnes at perforeringen på den ene siden bidrar til at systemtemperaturen forblir høy (muligens).

 

Hva med å snu den 12 centimeter viften i front slik at alle viftene drar luft ut av kabinettet, og at den perforeringen sørger for det meste av innsug av luft. Burde ikke systemtemperaturen og harddisktemperaturen sunket litt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...