Gå til innhold

Video fra The Movies (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg laster ned filmen nå i 40kb/s. 4 min igjen av en 10mb film. Rett og slett herlig.

 

Må nok si meg med foregående innlegg, dette spillet vil enten bli en braksuksess eller en total failure. Jeg føler det blir slik at hvis en har spilt dette spillet lenge nok så har en "gått igjennom" hele spillet - altså brukt opp alle kulissene og orginale ideer. Men selvsagt, kan bli helt motsatt selvsagt - et tilnærmet uendelig spill med utallige muligheter.

Endret av Togo
Lenke til kommentar

Er enig med Togo, enten kommer spillet til å være kjempebra, eller så kommer det til å være elendig.

Jeg tror ikke det finnes noen mellomting for dette spillet.

Det MÅ ha nok muligheter, ellers blir det meningsløst og dermed direkte dårlig.

 

Det er synd om det skal bli dårlig, men å bevege seg innpå dette sporet er veldig farlig, for det skal så uendelig MYE for at det skal bli bra, men så uendelig LITE for at det skal bli sørpe-dårlig.

 

Noen braksuskess tror jeg det komemr til å bli uansett om det er bra eller ikke.

Dere ser jo "spill" som Singstar. Den norske Singstar'en, om jeg ikke tar feil, var jo bare dårlig, men solgte likevel gull.

 

Får håpe det blir bra. Best of luck til utviklerne. :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette spillet har stor fallhøyde. Alt for mye kan gå galt/bli for dårlig. men som ttt sier, hvis Peter holder hva han lover har vi mye å glede oss til. Og han skuffer jo sjelden :)

Hahahaha, jeg ler både høyt og lenge. Du snakker om mannen som lovte at Fable skulle bli et spill med endeløse muligheter. Alt man gjorde skulle bli lagt merke til, man kunne spille ufattelig mange ganger, og helt forskjellig hver gang. Fable var nærmest Guds gave til spillerne.. Og vi vet jo alle hvordan det gikk.. Et greit spill som bortimot ikke oppfylte noen av forventningene Peter Molyneux hadde kastet på gamere verden over.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...