Gå til innhold

Her er årets sommerbilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder og mye sommerstemning! Digg å tenke tilbake på sommern nå når det (selvsagt) regner så mye i Bergen for tiden... ;)

 

Fint vinnerbilde, men det beste er (gjett hvem som tok det :p ) bildet av han som spiser pølse i brød med marshmallows!

 

Bildet: http://amobil.no/artikkelbilder/11.08_4792629143.jpg

 

EDIT: Synes bildekonkurransen var en god ide, og foreslår herved "Julegavebildekonkurranse" :yes:

Endret av OperaUser
Lenke til kommentar
Får bare gratulere vinnerne da :)

 

Synd ikke bildet mitt strakk til. Ganske søte gjess om jeg må si det selv.

 

Gleder meg allerede til sommerbildekonkurranse neste år. Flere megapiksler, optisk zoom, ordentlig blitz, osv. osv. :)

Var det du som tok det bildet? :p

 

Heh, stilig! Håpet det skulle vinne, jeg

Tok mange bilder av fugler på Island og i Oslo-marka, men glemte å sende inn til konkurransen, så stemte på fuglebildet for å veie opp :p

 

Jeje, mange fine bilder som vitner om en fin sommer :)

Lenke til kommentar
Var det du som tok det bildet? :p

Hvor mange faste besøkere av Amobil heter Are og har 7610? :p

 

Flott at du heiet på meg. Her er noen andre gakker.

bilde3560wv.th.jpg

 

Så Amobil, planer om en lignende konkurranse med vinterbilde? :)

Klart det finnes, Are, klart det finnes :!:

 

Lot faktisk ikke merke til det.. :p

 

Om det blir noen julekonkurranse skal jeg delta :)

 

Hm.. Hadde vært tøft om det var en da jeg fikk gitar, da hadde jeg fått med et skikkelig stor gliiiiiis også :love:

 

Beste julegaven ever :love:

 

Men stå på folkens, konkurranser liker vi :)

 

Væfall jeg ;)

 

Kjempefine gakkgakker, Are ;)

Lenke til kommentar

Hei

Det var utrolig hyggelig å se bildet mitt på forsiden kåret som årets sommerbilde.

Jeg er fortsatt glad og stolt av dette. :D

Det ble tatt bare for å sende det til min venn som sommer-mms, men det lyktes desverre ikke. Så var det istede mms til amobil.no noen dager senere.

Selve stedet der bilde er tatt kan anbefales på det sterkeste - det ligger bak campingplassen i Lyseboten, nesten gjemt bak muren/gjerdet. Vi har ikke funnet mer urealistisk sted på hele Vestlandet i år.

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har stemt på dette bildet, og redaksjonen for å organisere konkurransen, nå datteren min (18) venter utålmodig på ny mobil (hun måtte få den snart uansett)

mvh

Krzysztof Pekala.

Endret av KrPek
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...