Gå til innhold

Maxtor introduserer Shared Storage Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til deg over:
Samtlige versjoner av Shared Storage Plus vil være tilgjengelig i løpet av okotober til en pris på henholdsvis 300 (200 GB), 400 (300 GB) og 500 (500 GB) amerikanske dollar.

Hvor vet jeg ikke :hmm:

 

 

Hva var galt med Maxtor sin OneTouch serie?

Elendige disker, garantert å feile etter 2 dager - 8mnd. De fleste ender opp med bad sectors. Ikke akkurat et egnet sted for backup.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å skaffe meg en slik i løpet av denne måneden. Jeg lurer litt på om det er en forskjell på hardware'n mellom de to typene, eller om det bare er en firmware oppgradering. Personlig kommer jeg nok til å bytte det ut med firmware fra OpenMMS. Disse små rakkerene kjører tross alt en utgave av Linux kernelen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvortid den kommer??

Som sagt tror jeg dette er bare en firmware oppgradering. Ingen fysisk forandring på selve hardware'n. Så har du en vanlig shared storage kommer oppgraderingen i OKTOBER. De nye MSS-Plus enhetene vil da sikkert også dukke opp i OKTOBER.

 

I slutten av artikkelen staar det:

Brukere som allerede eier et Shared Storage-produkt skal kunne oppgradere til Plus-funksjonalitet ved å laste ned programvare fra selskapets nettsider. Oppgraderingen blir tilgjengelig i løpet av oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...