Gå til innhold

6 megapiksler til jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra at de får konkurranse, men hva skjer med garantirep. og sånt på en sånn mobil da? Sendes til Asia? :ermm:

importøren må jo følge norske regler, altså det gjelder det samme som med de andre selskapene........ men motorola f.eks lages jo heller ikke i norge da, er bare en importør som importere dem der også..

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Bra at de får konkurranse, men hva skjer med garantirep. og sånt på en sånn mobil da? Sendes til Asia? :ermm:

importøren må jo følge norske regler, altså det gjelder det samme som med de andre selskapene........ men motorola f.eks lages jo heller ikke i norge da, er bare en importør som importere dem der også..

Ja, og da tar det jo lenger tid utenat butikk kan gjøre noe med dette... :hrm:

Lenke til kommentar

Vel, 6 Megapixler høres sikkert bra ut, men jeg lurer på hvor bra eller dårlig optikken blir. Det er jo ikke mye vits med 6 megapixler hvis bildene blir grusomt dårlige.

 

Ellers er jeg enig med plastikk-utseendet. Det ser ikke mye solid ut. Det ser faktisk værre ut enn dagens lite holdbare telefoner.

 

Ellers blir det spennede å se om telefonen har noe annet å by på enn et pent skrytetall.

Lenke til kommentar
Det står at prisen vil være rundt 3000kr, er det bare telefon uten ab.? Lekkert forresten :dribble:

Rundt det kan nok hende, men litt avgifter i Norge eller noe sånt høyner den nok litt og husk at butikkene skal ha sin del også.

Så prisen der står for bare telefonen?

Hvis ikke annet er oppgitt ville jeg tro det, men ta prisene med en liten klype salt ennå...

Lenke til kommentar
Har lenge lurt på hvorfor dette ikke har vært gjort før, og nå er det her! Strålende! :thumbup:

tja, om du tenker på mobiler lik dem som blir vist frem i ukens flørt så er dem oftest bygget for docomo sin cdma avart. noe som gjør at de ikke vil funke i gsm nettet med mindre de får en kraftig ombygget innmat.

 

de to store gsm produsentene i asia har til nå vært samsung og LG eller?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...