Gå til innhold

Enda et medlem i X800-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen kontroll på hele 800 serien til ATi egentlig?

 

x800SE

x800GT

x800

x800GTO

x800Pro

x00XL

x800XT

x800XT PE

 

Har jeg glemt noe da? :p

Hva er poenget med å lansere så mye nytt i X800-serien hvis R520, RV530 og RV515 er "rett rundt hjørnet"?

 

Synes dette ser litt desperat ut jeg men... :roll:

Lenke til kommentar
GTO ! herregud.. høres ut som di begynner og ta i bruk betegnelser på sports biler. "ford GTO" osv.... om ikke det var nokk at X800GT kom så kommer GTO også.. dette begynner og bli for dumt syns jeg..

OFF TOPIC; Jeg har aldri hørt om en Ford som har betegelsen GTO, Pontiac og Mitsubishi har derimot brukt GTO som betegnelse.

 

OT: Helt klart at nå begynner jungelen med forskjellige modell navn å ta vel mye av. Dette er bare helt latterligt! Kommer R520 også til å bli spredd utover 10 forskjellige modeller?

Lenke til kommentar
GTO ! herregud.. høres ut som di begynner og ta i bruk betegnelser på sports biler. "ford GTO" osv.... om ikke det var nokk at X800GT kom så kommer GTO også.. dette begynner og bli for dumt syns jeg..

OFF TOPIC; Jeg har aldri hørt om en Ford som har betegelsen GTO, Pontiac og Mitsubishi har derimot brukt GTO som betegnelse.

 

OT: Helt klart at nå begynner jungelen med forskjellige modell navn å ta vel mye av. Dette er bare helt latterligt! Kommer R520 også til å bli spredd utover 10 forskjellige modeller?

mente det ikke så seriøst da men....mener å ha hørt ford gto etteler annet. men samme det da =)

Lenke til kommentar

Spørs om de ikke prøver å posisjonere 800 serien før lansering av 520? Dvs lansere en rekke kjerner som kan prises ned etterhvert og se hvilke som blir mest populære.. for så å trekke de versjonene de selger minst av, har minst profitt på og som er dyrest i produksjon etter at 520 er lansert. Det er vel også mulig at de ved å endre litt på designe på denne brikken kan frigjøre produksjonskapasitet som de vil bruke på nye brikker? Enten det er fabrikker eller produksjonslinjer..

Lenke til kommentar

Er ikke det der en Ford GT da, basert på den gode gamle Ford GT40? Såvidt jeg vet, har ikke Ford noen modell som heter Ford GTO, fant forøvrig ingen slik bil ved å google heller (bortsett fra kilden din, da). Tror det dreier seg om en skrivefeil bare.

 

Edit: Spirograf kom meg i forkjøpet. :p

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...