Gå til innhold

Proffmobil fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne GLEDER jeg meg til :thumbup:  Har lyst på ny mobil, har tenkt litt på W800, men venter heller på denne :love:  er det lurt? er den bedre en W800..

D600 har bedre skjerm enn W800i. Ellers tror jeg nok W800i er best på det meste, og har sannsynligvis mindre irriterende småting.

 

Og en ting, Arehei, Jeg synes designet på D600 er MYE lekrere enn på nokia 6280

Det er lov å være uenige ja :)

Lenke til kommentar

ble veldig skuffet da jeg leste at Noka 6280 ikka hadde symbiam, noe som jeg hadde på min siemens sx1..

Så går nokk for en Samsung pga utsende, har forøvrig hatt en d500, men vil si at det var en nedtur i forhold til sx1 pga kjedelig opperativsystem som manglet alle mulighetene til symbian(n-gage spill, alle mulige programmvare osv...)

Symbian og windows baserete mobiler er både pda og mobil i ett :love:

Noka 6680 i ett litt mindre og tøffere skall, er noe jeg ønsker meg.. men finnes det seff ikke.typisk.

Lenke til kommentar

Har idag en D500 og som flere på forumet her litt små irritert på par ting med

D500, håkkiz beskriver noen av punktene i denne tråden.

-Liten bokstav etter punktum.

-Ordboka er elendig, ord jeg legger til forsvinner etter hvert, og må legges til på nytt.

-Kan ikke lage egne mapper for bilder og film jeg tar.

-Man kan ikke bruke mp3spilleren samtidig som sende mld osv.

-Man kan ikke velge flere profiler, slik som lydløs, skole, møte osv.

-Det er ikke mulig å ha vibrering og lyd på samtidig. Skal man ha vibrering, kan man kun velge mellom at den bare vibrerer, eller at den først vibrerer en stund, så begynner det å komme lyd..

 

Noen som vet om noe av dette er endret på i D600?

Ellers var det en råstilig telefon de kommer med.

Spennende :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Blir mest sannsynlig denne telefonen på meg. Hvor mye regner man med at den kommer til å koste uten binding like etter lansering? Jeg leste 4000,- en plass. Og et siste (dumt) spørsmål: Hva er fordelen med EDGE?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...