Gå til innhold

Gran Turismo 5 i 2007? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satser på at det er snakk om det samme netstedet som jeg har et blad fra.

 

For min del så tror jeg veldig lite på C&VG, jeg her 1 blad fra dem og der har de laget et kart over gta:sa slik de tror det kommer til og bli (det var før utgivelsen) og det er jo (nesten) helt likt til gta 3. Altså er de i mine øyne for useriøse.

De har også en spalte som heter "Next Gen News" og der er det bilde av 3 konsoller som "skal være" xbox 2 (codename: xenon), ps3, og den neste nintendoen (det var ikke noe navn på disse da). Det virker som de bryr seg alt for mye om rykter for å si det kort.

Lenke til kommentar

det jeg ønsker i GT5 er:

 

nr 1 realistisk motorlyd, gutta kan jo ikke lage motorlyder....

 

nr 2 skademotor. eller i alle fall mulighet for å velge arkade/simulering der skade er på om du velger simulering

 

nr 3 flere forskjellige biler, man trenger ikke 25 skyliner fra 50 60 og 70 tallet. det gjeøder selfølgelig flere produsenter, som ferrari, lamborghini, koenesegg osv.

 

nr 4 grafikk som står i stil til ps3.

 

nr 5 online ofcourse. hadde det ikke vært for at xbox 360 kommer snart, så hadde jeg kjøpt en xbox med forca motorsport for flere uker sia

 

når dette er sagt, så legger jeg til at jeg venter gjerne litt lengre på spillet, så lenge de klarer å lage dette bra :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...