Gå til innhold

Samsung E730


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting som nærmest har blitt et kjennetegn for Samsungs menyer er at det dukker opp et par stavefeil i ny og ne. Man har allikevel ingen problemer med å forstå hva som menes, så vi gir ingen minuspoeng for dette.

 

Dette stiller jeg meg sterkt uenig i. Jeg hadde ikke tolerert skrivefeil i menyene, og i hvertfall ikke når det gjentas i hver eneste modell. Sånt bør det trekkes for :thumbdown:

 

Ellers skal dere (amobil) ha skryt for tempoet i testingen av w800 og denne :thumbup:

Lenke til kommentar
Stusser litt på java testen jeg..

Er det E720 eller E730 dere har testet...?

 

Men ellers, helt ok test..

Vi har foreløpig ikke fått kjørt JBenchmark på E730, så resultatene fra E720 kan brukes som en pekepinn på hvor telefonen vil plassere seg i grafen. Vi kommer til å oppdatere testen med resultatene fra E730 en gang i løpet av de neste dagene.

 

Simerix: E730 har ikke uttak for vanlig minijack nei.

Endret av Mafo
Lenke til kommentar

Merket en feil i anmeldelsen.

Det er imidlertid en øvre grense på 100 KB per melding.

Dette er feil. Hvis man går inn på Meldinger -> Innstillinger -> MMS-melding -> Sendeinnstilliger -> Send str. så kan man velge om man skal ha en send str. på 100kb eller 295kb. Ville bare skyte inn med dette hvis dere ikke hadde fått med dere dette i løpet av testingen. Vil ellers si at det var en bra test av telefonen :w00t: Sitter igjen med mye av de samme inntrykkene etter å ha hatt denne i 3 uker nå. Vil også legge til at min tlf holder ca 3 dager ved normal bruk.

Endret av NoseBleeD
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Merket en feil i anmeldelsen.
Det er imidlertid en øvre grense på 100 KB per melding.

Dette er feil. Hvis man går inn på Meldinger -> Innstillinger -> MMS-melding -> Sendeinnstilliger -> Send str. så kan man velge om man skal ha en send str. på 100kb eller 295kb.

4719260[/snapback]

Vil det si at man kan sende 1.3mpix bildene man tar kan sendes direkte? Alternativt, fins det noen annen måte å få redusert størrelsen på bildene, med f.eks. et Javaprogram?

 

Har noen spørsmål ang. denne telefonen (spør her siden egne tråder ikke ser ut til å ha gjort suksess...).

 

Endel Samsung-telefoner lager alle slags rare lyder når man gjør forskjellige ting, f.eks. X640. Er det slike ulyder på E730?

 

Er det mulig å bruke mp3 som meldingstone (altså når man mottar SMS)?

 

Hvordan er lyden fra høyttaleren (ut i rommet), f.eks. sammenliknet med K750i?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...