Gå til innhold

Zelda-eventyr utsatt til 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Går Og Henger Seg I Skogen*

 

Men før jeg forlater deres verden, så må jeg få sagt at bildene vi fikk servert var EKSTREMT pene, og viste oss områder som jeg faktisk syntes så interresante ut.

 

Hyrule Town, eller hva den nå enn blir kalt, kunne forresten klart seg uten mengden av folk, ettersom mengden gjør at menneskene blir mindre detaljerte, og ganske stygge, egentlig. Men dette er kun på bildet, vi får se hvordan det arter seg i bevegelse, kanskje det ser bedre ut da.

 

På den annen side, så vi at vi kan både utforske snøfylte fjellområder, og at vi kanskje kan utforske en lagune (For hvorfor ellers var det en masse sjøplanter under Link?)

 

Jeg håper for guds skyld at de nye elementene også er noe som er verdt å vente på, noe som de sikkert.

 

For å se enda lysere på det, så blir ikke spillhøsten helt ruinert pga. dette heller. Vi har da enda SSX4, Half-Life2 Aftermath, Battlefield 2 Spescial Forces osv. Jaja.

 

*Kaster Vekk Tauet Og Setter Seg Ned For å Vente*

Lenke til kommentar

Har ikke GC selv, så får nok ikke anledning til å spille dette spillet noe særlig med det første uansett. Blir vel når jeg eventuelt skaffer meg Revolution.

Uansett, spillet ser nydelig ut, og jeg føler med alle som sitter å venter og venter på dette spillet, når det så blir utsatt.

På den annen side så er det jo positivt at de prioriterer å gjøre spillet bedre, mot å rushe det for å få det ut til julesalget. :)

Lenke til kommentar

Er egentlig en god nyhet synes jeg....finpussing og implementering av nye elementer kan bare gjøre opplevelsen enda bedre...

Og når de velger å utsette spillet pga nye "fantastiske elementer", så gjør de trolig ikke det uten at det faktisk er ganske store og gode ideer de har fått.

Gleder meg eg =)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...