Gå til innhold

SFF-boks støtter SLI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig hva de klarer å stappe oppi en så liten boks, men jeg synes likevel at denne trenden er en avsporing i forhold til poenget med SFF. Shuttle startet ganske bra, men har etter Apples Mac mini mistet grepet. Lavt strømforbruk, støy og varmeproduksjon burde vært idealet, og integrering av gode funksjoner som tilkoblingsmuligheter, lyd, grafikk, etc. uten at det går på bekostning av idealet.

Lenke til kommentar
Er ikke 350 W litt lite til to slike kort i SLI?

Stusset litt på det selv, det har hvert fall ikke no kraft til å drive 2stk 7800 GT, eller GTX!

Shuttle PSU'er er veldig kraftige, så du skal ikke være så sikker på det!

aha :) Jeg har egentlig 0 peiling på Shuttle, så jeg kan egentlig holde munn lukket. Men siden den blir levert med en 350W så holder det nok helt sikkert :)

Lenke til kommentar

Hadde en 240w strømforsyning inni min shuttle før. Den klarte fint 6800gt og amd 64 3500+. Eneste var at den ble utrolig varm og varmet hele kabinettet. Nå har jeg byttet med en Ocz modstream på 520w. Med denne gir det rom for overklokking :thumbup:

 

Edit: Det er mange bilder av maskinen på hjemmesida til shuttle. Kjøleløsning så ut til å funke ganske greit. Men man kan glemme vannkjøling. Tror ikke at det er nok plass til et vannblokk mellom kortene...

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Shuttle burde heller forberedet noen av de nyeste barebonene dems med kraftigere strømforsyninger, bedre/mere stillegående/større/flere vifter og støtte til alle slags CPU kjølere til hovedkort (investere selv i en Swiftech cpu kjøler, så fant jeg ut at Shuttle HK hadde "spesialiserte" hull til ICE systemet og ikke vanlig 775 socket kjølere)

Lenke til kommentar
Ett 7800GTX kort bruker cirka 109 watt. 2x GTX kort vil da trekke 218 watt, så må jo prosessoren ha en del watt å leke med på full load. Hva blir det igjen til harddisker og optiske drev? :)

Mener å ha lest at en Shuttle 250w PSU tilsvarer en ca. 400-500w ATX PSU. Så jeg tror nok den driver 2x7800GTX uten problemer. Shuttle er jo ikke dumme da, de har nok HELT sikkert fikset det sånn at det går uten problemer. Spesielt når de lanserer shuttle med SLI etter at nVidia lanserte 7800GTX.

Jeg ville heller ha bekymret meg for varme, kan tenke meg at det blir VELDIG varmt i en sånn.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...