Gå til innhold

Design fra Siemens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes den ser stor ut, tynn men høy og ganske bred....... den ser ihvertfall stor ut hvis man tenker på spesifiksjonene den har fått, er ikke så mye å skryte av de :no:

Husk på at det er en billig telefon. Designet tilsier noe annet. Telefoner i denne prisklassen fra andre produsenter ser som regel ut som badeleker. Jeg syns siemens har gjort en god jobb med disse.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett menyen "live", men det ser jo strengt talt ikke bra ut på det bildet. Som du sier kan de nok ha ødelagt det, men forskjellen kan vel ikke være så utrolig stor?

 

EDIT: Themet som vises ødelegger en god del, men uten dette ser jo ikonene fremdeles ikke bra ut. Har vanskelig for å tro at det kan se så utrolig mye bedre ut "live". Men, jeg får la tvilen komme Siemens tilgode og ta en liten titt når vi får inn telefonen. :)

post-126-1123920920_thumb.jpg

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar

Jeg har lenge ønsket meg en veldig liten og lett telefon med ingen andre muligheter enn ringing, SMS, e-post, WAP og kalkulator/notat/alarm-funksjoner, som igjen har laaaaang batteritid.

 

Utseende- og kvalitetsmessig hadde en k700i/CC75-like versjon på størrelse med de gamle Ericsson-telefonene med lokk ikke vært dumt (spesielt ikke tastene til CC75).

 

Hadde jeg fått en slik en til rundt 800-1000 spenn hadde jeg løpt hele veien til selv Elkjøp (8 km) for å få tak i den.

:love:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...