Gå til innhold

Stargate SG-1 i trøbbel (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd dette egentlig siden dette var en tittel jeg så frem til, men på en annen siden så har vel JoWooD gjort oss fan en tjeneste.

For hvis spillet hadde kommet ut og blit slaktet pga at det var dårlig så hadde vi sikkert ikke sett fler spill bassert på serien (med mindre EA tok over produksjonen da :p )

 

Nå får vi vel bare smøre oss med tolmodighet og håpe at en annen utvikler setter seg ned og retter opp feilene, og kanskje vi om to år får et kjempe bra Stargate-sg1 spill? Lov å håpe :D

Lenke til kommentar

syns det virker litt rart, speiselt når de har kommet så langt i produksionen, og det med at spillet var for dålig og at fansen ikke ville like det har da aldrig betydd noe for et spill, de kunne sikkert ha sluppet det i mårra uten noe beta testing og fremdeles tjent 10 ganger det de brukte på å lage spillet

Lenke til kommentar
Grunnen til dette skal være at spillet rett og slett ikke holder høy nok kvalitet for å tilfredsstille verken JoWooD sine kvalitetskrav og tilhengernes forventninger.

Oj dæven! Da må spillet sannelig være dårlig, Om det ikke har høy nok kvalitets-standard for JoWood!

 

Söldner ble gitt ut av JoWood, og det var et drittspill og en flopp - En GIGANTISk flopp.

 

Om Stargate er dårligere enn det.... Ja, da er jeg ikke akkurat lei meg for at det ble avsluttet. :ermm:

 

EDIT:

de kunne sikkert ha sluppet det i mårra uten noe beta testing og fremdeles tjent 10 ganger det de brukte på å lage spillet

 

Derfor vi har andre, mer helhjertede (og ikke så pengegriske) utgivere enn EA vet du. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

*snufs*

 

Jeg så også fram til denne titelen, siden jeg har fulgt med på serien, og jeg likte den (les: er hekta).

 

Men det er kanskje like greit at de stopper spillet i produksjonen, slik at de slipper en storm av klager fordi at det er fult av bugs og sansynligvis så fjernt i fra serien som over hodet mulig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...