Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Jeg har i det siste dasset rundt i outland og northrend og jaktet achivements. Fikk den beindragesaken fra glory of the icc 25m i går. 

 

Brewfest driver jo også på nå... jeg underestimerte litt hvor mange slike tokens man fikk hver dag, kjørte i vei på 6 chars, og hadde alle pets, toys, og achivements (inkl brew of the month) på 3 dager. Den dailyen der hvor man frakter øltønner må være den kjedeligste jeg har vært borti, tar jo fanken meg 15-20 min før den "4 min" timeren går ut. 

 

Også begynt å jobbe med tushu pandaren rep, via HC dungeons med tabard. Halve moroa er å se hvor hardt du kan herpe boss mechanics med dagens DPS. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet er et eneste stort gjesp for tiden... Var faktisk litt overrasket hvor relativt lite nytt innhold som har kommet i spillet siden jeg slutter ca 1 mnd etter Warlords. Har nå gått igjennom Highmaul, Blackrock og Hellfire og gjort alt i Tanaan uten om hard-core farming og føler egentlig at spillet er ferdigspilt hva gjelder innhold.

 

Føler meg veldig klar for en ny utvidelse kjenner jeg, men i og med at det ikke er et eneste ord om friends and family alpha / beta eller vanlig closed-BETA enda så er det åpenbart at utvidelsen ikke vil være klar eller aktuell før tidligst Q2 2016 om ikke senere. Temmelig lang tid uten nytt innhold.

 

 

En ting jeg virkelig hadde satt pris på om Blizzard vurderer å implementere, spesielt nå som de allerede har startet med Timewalking Dungeons som jeg syntes har vært en kjempegod idé da det gir litt sårt etterlengtet variasjon til det å kun kjøre heroic dungeons er å kunne skalere levelling soner i spillet. Nå som jeg føler meg relativt ferdigspilt så kunne jeg gjerne gått tilbake å gjøre soner jeg ikke har gjort på lenge, eller aldri har gjort etter Cataclysm og revampen men det å gjøre det som level 100 når sonene er alt fra level 10-57 er jo ikke spesielt morsomt eller interessant spør du meg. Kunne gjort det samme med Burning Crusade, Warth of the Lich King og Mists of Pandaria også for den sakens skyld men start med de gode, gamle sonene først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Ja rart at det mangler content... i 2004 lagde de Molten Core på 1 uke^^  kunne jo lagd så mye mer til WoD ...

 

Kanskje de var mer motiverte den gangen? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

sant nok men igjen da så har teamet fått ganske mange flere til å jobbe på spillet, enn i 04

 

tror du de samme folkene jobber med spillet nå?

 

 

 

## sitatpyramide fjernet av ilpostino ##

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Tror nok det er vanskelig å holde et team motivert til å flikke på gammel kode i mange år. Nye utviklere som kommer inn har jo lyst å sette sitt eget preg på ting, ikke bare gå gjennom kode andre har laget før dem og legge til ting.

 

Programmering er en kreativ bransje. Og kreative folk har ikke lyst å gjøre kjedelige ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...