Gå til innhold

Omtale av Worms 4: Mayhem (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller fortsatt gamle Worms mot kompisene, på mobilen (1on1 med to marker hver). Sykt morsomt. Blir aldri lei.

 

Synes Worms 3D var sikkkelig kult da det kom, men det ble litt kjedelig i traktene, og om du sier at dette inneholder omtrent ingen ting nytt (i tillegg til at jeg ikke har Xbox :p ), tror jeg at jeg styrer unna. ;)

Lenke til kommentar

Auda, den svei. Jeg er selv Worms 3D-fan, så jeg vurderer om jeg skal gå til innkjøp av denne. Jaja, blir nok til at jeg kjøper det til 199,- et sted. Lurer på hva Blib sier til denne karakteren ;)

 

Er ikke "eksempel" på nynorsk "døme"?

 

Er det hele en konspirasjon? Kanskje Øystein, gamer.no's nynorske innslag egentlig er en vaskeekste bokmåling, som gjør så godt han kan med å skrive nynorsk, fordi gamer.no, som NRK, er blitt påbudt å ha så og så mange prosent nynorsk på siden deres?

 

Eller ikke... :)

Lenke til kommentar

+ for nynorsk.

- litt "dårlige" setninger. Eksempel:

 

"Det er kun det første våpenet du lagar som verkeleg er kult, og etter det bryr du deg ikkje meir."

 

En annen ting; "Etter kvart blei det litt meiningslaust, og då Worms 2 endeleg viste seg for eit hungrig publikum, var forandringa eit faktum. "

 

Ser du på Worms 2 som en nedtur? Det spillet i serien jeg har brukt mest tid på :)

Lenke til kommentar

3D er langt frå like artig som 2D, men som den Worms-fan eg er må eg ha dette òg. Synest ikkje overgangen til 3D var så skrekkelig som mange synest, så eg deler ikkje synspunkt med testaren om at det skal ha 3/10.

 

Worms 2 er konge, det beste i Worms-serien.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Bra omtale, bekreftar eigentleg det meste eg har mast om angåande Worms på foruma den siste tida. Heile serien toppa seg med Worms - The Directors Cut, som altso kom før Worms 2. Etter det har den gått gradvis nedover mot tragiske djupner, og det samme kan seiast om det ein gong kreative studioet Team 17. Og det er heilt og fullstendig deira eigen feil. Dei skvisa ut den geniale soveromsprogrammeraren som skapte det opprinnelege Worms-konseptet, Andy Davidson, og har sidan brukt all tida si på å melke ein franchise. Det siste spelet Andy hadde full kontroll over var, ja nettop, Worms - The Director's Cut.

 

Idiotiske pengemenneske som hånar minnet om nokre av dei beste spelopplevingane eg har hatt ved å suge sjela fullstendig ut av Worms-serien. Pah. :realmad:

 

Kay

Lenke til kommentar
Worms+ er det beste spillet etter min mening. på tide at Team17 kommer seg videre nå..

Trur Worms+ er det nærmaste ein kjem WormsDC på PC. Det er det som er PC-CDROM-versjonen av originale Worms, ikkje sant? Slik eg har forstått det, er WormsDC ein oppgradert versjon av Worms+. Den vart gitt ut utelukkande for Amiga, eg trur det var som ei avskjedsgåve til plattforma Team17 slo seg opp på.

 

Litt tragisk at dei i løpet av dei siste 8(!) åra ikkje har klart å lage noko betre. :-/

 

Kay

Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke lage disse spillene i 2D og ikke 3D? Og da mener jeg sikkelig fin 2D grafikk, for det er i 2d spillene funker! En god ide spør du meg :whistle:

Da er vi to helt enige.

 

Jeg var stor fan av de tidligere worms-spillene. Jeg brukte mange timer med 28k modem på internett og spilte Worms World Party med japanere osv. osv.. Husker det var min første ordentlige online-opplevelse.

 

Skulle ønske de kunne lage spillene bedre og bedre, uten å ofre spillbarheten, og det er det liten tvil om at de har gjort når de gikk over til 3D.

 

Et nytt spill, med dagens grafikk osv., men i 2D tror jeg jeg hadde likt veldig godt.

Lenke til kommentar

Nok en strålende anmeldelse fra Øysten Furvik, og jeg synes det er meget bra at noen her skirver aktikler på nynorsk. :thumbup:

 

Synes selv worms 2 var det beste spillet i serien, men dette med 3d er bare tragisk...

 

Ot: tor eksempel er en tillatt form på nynorsk.

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke lage disse spillene i 2D og ikke 3D? Og da mener jeg sikkelig fin 2D grafikk, for det er i 2d spillene funker! En god ide spør du meg :whistle:

Fordi det er 10x artigere å se de hysteriske uttrykkene på markene i 3D enn i 2D ?

Er bare tullprat at det var bedre i 2D. Spill Worms 1 og 2 nå dere og dere vil angre på de uttalelsene. Folk skal være så sære iblant, spillet har underholdningsverdi og det er hva spill handler om .

 

Slutt å kritiser og spill ett spill for engangsskyld.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...