Gå til innhold

Star Wars: Battlefront 2 slippes i november (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis du leste hele nyheten så er det nok en del som har blitt forbedret.

 

Romkamper og muligheten for å kunne spille som Jedi gjør spillet vel verdt pengene uansett i min mening :)

Jo, vet det. Men tross alle disse nyhetene kan spillet raskt vise seg å være temmelig likt.

 

Vi får se hvor godt de har implementert muligheten til å spille som Jedi.

Utifra filmer jeg har sett, ser det ikke helt spektakulært ut å være Jedi/Sith (de står for det meste bare i ro og beveger lyssablene sakte mens de blir skutt på fra alle kanter uten å ta skade).

Lenke til kommentar
Kanskje ikke du er den som har satt deg helt inn i Star Wars ...

Nå vil jeg ikke gå helt off-topic her, men jeg må bare få lov til å beskytte meg.

 

Jeg er en kjempesvær Star Wars fan, og det har jeg vært helt siden jeg så de gamleste Star Wars filmene (selv om jeg ikke skjønte så mye av dem på den tiden siden jeg var så liten).

Jeg elsker Star Wars.

De nye filmene er ganske kule som filmer, men som Star Wars synes jeg ærlig talt ikke noe om dem (mange ting som ikke fantes i de gamle filmene, slik som den raske slåssingen, osv).

 

Jeg forstår hva du mener, men du tolker det jeg skrev feil.

 

Det jeg mener er ikke at det er negativt at de slåsser sakte, men at de faktisk bare kan stå der og bli skutt i ryggen (hvor de ikke har noe beskyttelse) og faktisk ikke ta skade av det!

Det blir så urealistisk.

Skjønner du? :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Angående det med den raske slossingen har George Lucas forklart dette. Det var noe om at jediene er i sin "prime". "The Golden Age of Jedi".

 

Luke fikk ikke akkurat mye treningen. Og Darth Vader var mekanisk. Obi-Wan var en gammel mann...

Joda, vet det. Den begrunnelsen er i og for seg grei nok. Men problemet er jo at denne grunnen har han funnet på etter at folk begynte å spørre.

Den egentlige grunnen har ikke noe med handlingen i historien å gjøre, men med at Lucas ville ha nye fans til serien, sånn at han kunne tjene mer penger.

 

Det er trist, men det ER jo sant.

 

Men on-topic igjen: Blir det slag fra ALLE filmene eller bare den gamle trilogien og den nyeste filmen (slik det sto i artikkelen)?

Lenke til kommentar
Slik jeg har hørt det blir det fra alle filmene =) Ekstra fra den gamle som jeg kan komme på er vel death star battle og tantive IV

Får håpe de får til romkampene bra da. Det rom-slaget vi hadde i UT2004 var ikke så kjempebra, akkurat.

Nå er jo ikke UT Star Wars da, men UT er også et FPS som prøver seg litt på andre ting.

Får håpe Battlefront II gjør det bedre da. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...