Gå til innhold

Anarchy Online med videoreklame (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice, jeg blir første ulærde til å komme med ei mening her ;)

 

Hadde jeg spillt AO ennå hadde det plaga meg rett og slett fordi toleranse nivået til Funcom i forhold til hvor mye det står i stil med bakgrunnshistorien kræsjer fullstendig. Nå kan jeg bare dømme utifra bildene, men Fanta og Lost? (edit: Altså Lost er en inn ting for oss og Fanta er på lik linje med Cola et symbol på den vestlige verden og forbrukergenerasjonene etter forrige verdenskrig, ikke ei tid hvor Bronco Burgers er den store matkjeden og en nåtids tvserie ville tilsvart noe mindre attraktivt enn en stumfilm for oss)

 

Ellers er vel det forsåvidt ikke noe gærnt med det synes jeg så lenge presentasjonen passer inn i spillet. Dvs f.eks AO har alltid hatt reklame plakater så overgangen fra ingame propaganda til annonser er ikke store greiene, Eve kunne sikkert gjort noe tilsvarende. Derimot ser jeg ikke helt hvordan dem skal kunne kjøre noe sånt inn i de drøssevis av fantasybaserte spilla der konseptet med reklame er en kar som skriker halsen av seg i gata.

 

Folk klagde på reklame da vi fikk flere kanaler i Norge og, men vi ser på de kanalene likevel. Et skritt på vei til mer ressurser for selskapet som viser annonsene som igjen kan vise seg på prisen å spille det.

 

Anyway, skal dem først sette annonser i et spill så er det vel naturlig det blir de online baserte som har rikelig med actionløs tid der folk idler i byer og lignende i motsetning til å bli distrahert av det i gjennomgangen av f.eks HL2 eller spredd rundt i BF2.

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...