Gå til innhold

Omtale av Juiced (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar over at dette er et spill en del har fått inntrykk av at er middelmådig (ikke så sikker på at alle har prøvd det skikkelig selv riktignok). Integritet går imidlertid begge veier, både gi lavere karakter enn forventet når det gjenspeiler ens syn, og høyere når det er tilfellet. Hadde vært et relativt enkelt spill å slakte for å tilfredsstille blodtørsten hos mange, men det ville vært feil. Synes for eksempel Juiced er et klart mer underholdende spill enn NFSU-serien.

Lenke til kommentar
Økonomisystemet ødelagte hele spillet for min del. Det blir rett og slett for vanskelig hvis du får for lite penger.

huh :dontgetit: jeg har vært nede på 0 penger og ikke hatt noe problemer med å komme opp i over millionen på et par måneder.

 

Forsåvidt er det det eneste jeg har imot dette spillet: man får for fort nok penger til å kjøpe seg den bilen man vil ha og oppgradere den fullt. Og når man ikke har annet en mer penger og mer respekt er det liksom ikke så morro lengre.

 

Forsåvidt synes jeg 2vs2vs2 og 3vs3 løpa var geniale, dette var noe flere bilspill skulle hatt(helst i multiplayer så man kunne spillt med kammerater).

Lenke til kommentar
Tester dere virkelig alle versjonene?

Vi tester alltid så mange ulike versjoner av en multiplattformutgivelse som mulig. Dermed kan vi fortelle dere om noen versjoner har ulemper/fordeler/mangler/ekstramateriale i forhold til de andre (f.eks. i Killer 7 hvor GameCube-versjonen er merkbart penere enn PS2-versjonen).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...