Gå til innhold

Webshoptesten 2. kvartal 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes fremdeles butikkene som ikke har alle varene kommer for godt utav det, skal man bestille herfra må man også betale frakt etc for en pakke til..

 

Synes også det er snodig at man utelukker itbutikken og databutikken.com, det er tross alt ikke noe mer kluss å bestille derfra og itbutikken har vel lager i Norge?

Lenke til kommentar

Webshop-testen 2. kvartal, publisert 22 dager inn i 3. kvartal.

 

Bildet av det siste produktet, en Pixma skriver, er feil. Det er bilde av en prossessor der.

 

Ellers: Glimrende å se ennå en pristest. Disse testene synes jeg gir greie indikasjoner på prisnivået i de enkelte butikkene. Testene har sikkert virket forsterkende på konkurransen opp gjennom årene. Og det er noe vi forbrukere nyter godt av :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Takker for tips i denne tråden om shg.no, men jeg er ikke fullt så overbegeistret som de fleste som lovpriser denne Webshopen...

Hvorfor den ikke er med i prisguiden får vel Hw.no forklare... selv dropper jeg inntil videre innkjøp derfra..

Hvorfor?

Fordi jeg ikke helt er komfortabel med webshops som ikke kan ta annet enn oppkrav.. og som i tillegg har en fraktpris som i mange tilfelle mer enn utjevner de tildels gode prisene i forhold til f.eks. Netshop, Komplett og PS-Data på interessante komponenter...

Frakt på opp mot kr.200 isf. kr.70-80 er ikke akkuart noe jeg er imponert over..

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Articom sliter med varelevering og kundeservice etter de fikk best i test, samt liker ikke at de ikke har ordresøk, historikk, og pakkesøk på sidene deres. De legger også mer på frakt og har gebyr enn Komplett Data har. Første ordren jeg hadde der ventet på et Zboard Wow tastatur som kom inn 2.8., purret på svar per mail/telefonsvar 4.5, fikk svar 5.8 at pakken kom til å bli sendt samme dag og skulle få mail med frakt nr. Kommer ikke til å kjøpe noe mer der, Etter purring igjen på man. 8.8 fikk jeg mailsvar 9.8. at pakken var sendt samme dag og fikk frakt nr. I dag 12.8 har jeg ennå ikke fått opp at pakken er registrert hos Posten, og jeg har heller ikke blir trekt ordresummen fra min nettbank!! Svarer ikke på telefonsvarer eller mail sendt i går eller i dag.

 

Ikke kjøp hos Articom !! :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...