Gå til innhold

Mer informasjon om Resident Evil 5 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut, er selv en tilhenger av serien og har spillt så og si alle i serien untatt Gamecube versjonene. Ser fram til at det blir litt mer aktion i serien og at ting blir heftigere, gjerne litt mer fps og overlevelse strategier enn å basere alt på puzzle / skremme deg nå ja opplevelser.

Lenke til kommentar
Kommer ikke resident evil 4 på Xbox (1) ?

Eit raskt søk på Resident Evil 4 i gamer.no sin søkemotor avslører av spelet kjem på gamecube, ps2 og xbox.

Spillet (RE4) har komt til både Gamecube ("for lenge siden") og playstation 2, litt mer nylig. Xbox-versjonen er vel ikke kommet ut enda, men tror det er planlagt en xbox-versjon som ttt viser til.

Lenke til kommentar
Kommer ikke resident evil 4 på Xbox (1) ?

Eit raskt søk på Resident Evil 4 i gamer.no sin søkemotor avslører av spelet kjem på gamecube, ps2 og xbox.

Spillet (RE4) har komt til både Gamecube ("for lenge siden") og playstation 2, litt mer nylig. Xbox-versjonen er vel ikke kommet ut enda, men tror det er planlagt en xbox-versjon som ttt viser til.

1) Playstation 2- versjonen ble ikke sluppet "litt mer nylig". Release er satt til slutten av dette året.

 

2) En Xbox- versjon av spillet er ikke bekreftet.

Lenke til kommentar
1) Playstation 2- versjonen ble ikke sluppet "litt mer nylig". Release er satt til slutten av dette året.

 

2) En Xbox- versjon av spillet er ikke bekreftet.

Min feil, min feil. Trodde da virkelig at PS2 versjonen hadde kommet ut? Dog skal jeg kke være like skråsikker om lignende ting i framtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...