Gå til innhold

Video fra Brothers in Arms: Earned in Blood (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg synes det som ble lovet at skulle bli med i 2'ern hørtes akkurat likt ut som det vi ble lovet skulle være der i 1'ern. :hmm:

 

Synes å huske at fienden skulle være så smart og prøve å gjøre ting du ikke kunne se for deg, og at laget ville være kjempesmarte, som om de var ekte mennesker, og at man ville bry seg om dem, osv.

 

Vi får nå bare håpe at 2'ern i det minste klarer å gjennomføre det som ble lovet da (noe som 2'ern glapp på, på mange steder).

 

Får se filmen nå da.

 

Har nå sett filmen. Wow! Makan til informativ film skal man lete leeeenge etter!

Dette gir meg egentlig et veldig godt innblikk i BiA:EiB.

 

Noe denne filmen viste meg var følgende:

-Gameplay er stort sett det samme. Supress fienden, flank han og drep han - beveg deg til neste område, supress, flank, drep.

-Grafikk, fysikk og lyder er null endret fra det første BiA (altså null forbedret).

-Vi får en del nye våpen, og spillet vil tydelig vis inneholde mye mer urban krigføring enn 1'ern.

-Nå kan fiendene flanke deg (noe som i realiteten er positivt, men som fort kan bli rutine).

-Områdene virker (utifra det jeg har sett) nå litt mer åpne, og man får i det misnte LITT valgfrihet i hvilken vei man vil gå, slik at man kan slippe den uendelige "flanke-sirkelen".

-AI'en skal visst ha fått en puss (i følge utvikler), men utifra det jeg har sett på denne 15-minutter videoen, må den pussen være minimal.

-Singleplayer kampanjen skal ifølge utvikler bli MYE lenger (de beskrev den som "HUGE").

-Denne gangen vil vi få COOP multiplayer! :w00t:

 

Dette med COOP vil jo egentlig være grunn nok for å kjøpe spillet i seg selv, men når jeg ser på filmen (grafikk, AI, fysikk, gameplay, osv), så skjønner jeg egentlig ikke helt hvorfor de liksom kaller dette et helt nytt spill og krever full pris for det, når det absolutt ikke virker som noe mer enn en (meget god) utvidelsespakke. :hmm:

 

Jeg har 1'ern, og syntes det var bra (dog ikke så bra som kritikerne skulle ha det til), så Earned In Blood må vel også havne i spillhylla mi. Men denne gangen skal jeg vente litt, og ikke kjøpe det med en gang.

Får se hva Gamer (ev.t andre tillittsfulle anmeldere) sier om det når det kommer. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...