Gå til innhold

Battlefield 2: Special Forces annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kommer ikke før November så er ikke akkurat tidlig å komme med expansionpack .

Høst, ikke november vil jeg tro - som heller nesten kan betegnes som vinter. Uansett spørres det eksplisitt om dette i IGN-artikkelen:

 

"IGNPC: This is due in November?"

 

"SG: Fall of 2005."

 

Kan vel tolkes i mange retninger, men for meg høres det ut som han avkrefter november, og bekrefter høst (som for meg oppfattes som perioden fra august til oktober).

Lenke til kommentar

Helt latterlig å annonsere en tilleggspakke så tidlig. Spillet har knapt vært ute i 1 måned, og de har kun lansert en enkel patch til spillet, som var helt ødelagt da den kom. Det er fremdeles mye som bør rettes på, og da syns jeg de kan prioritere disse tingene fremfor en ny tilleggspakke.

Lenke til kommentar
Vil det vere rankingsystem? Og viss det er det, vil det vere slått sammen med det i originalspelet? Eller må vi få alle poeng på nytt?

Statsen følger spillkontoen din, så hvis du spiller ekspansjonen på ranka servere går det vel greit.

 

Btw. hvorfor er det så vanskelig å forstå hvem som gjør hva i Dice!

Dice Canada lager ekspansjoner (+Vietnam)

Dice Sweden lager nye spill og patcher til de.

Kontorene ligger i to forskjellige verdensdeler! Det er neppe de samme folkene som jobber på begge stedene!

 

Synes forøvrig det er for tidlig å komme med Special Forces i høst.

Lenke til kommentar

gleder meg til russerene jeg .)

 

Men jeg er litt lei av fokus på Spec Ops. (ja jeg er meget klar over at jeg sikkert er en av ytterst få som heller vil ha "liten i den store sammenhengen" følelsen som det å være reg. infanterist gir enn "jeg er supermann" følelsen spec ops gir.) Håper bare at exp. Pack'en ikke fortrenger vanlig BF2 fordi folk heller vil spille supermenn... :/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...