Gå til innhold

Netthandelen øker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er, så vidt jeg vet, 5,5 mill innbyggere i Norge ;)

Er vi så mange alt? har "altid" hørt litt over 4.5 mil jeg! Mulig jeg ikke har fulgt med i den senere tid... ;)

 

--

 

Trodde heller ikke at det var mulig å signe opp oss nettbutikken med flerne passord når du signer deg inn med samme navn/adresse etc. Har selv prøvd en gang jeg hadde misset et pass, men fikk bare beskjed om at jeg var kunde osv..

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Off-Topic: Det er 4,5 millioner innbyggere i Norge.

 

http://www.norway.org/facts/facts.htm

For å flisespikke litt: 4.606.400 pr 1. Januar 2005 :p

 

CrZy_T  Skrevet: 14/07/2005 : 14:33]Jeg synes de skulle ventet på kunde nr. 1048576 :p

Jeg synes det er mer svung over ordet "1 million" enn over "1 megabinær". Men hvem vet, kanskje det blir en kunde nummer 1 megabinær snart også :p

 

Edit: Jeg fikk en idè: Hvorfor oppretter ikke nettbutikkene felles "bysentraler" der folk kan hente varene sine direkte. Varer som er kjørt ut av felles lastebiler fra nettbutikkene. Jeg er sikker på at disse kan bli gode konkurrenter til posten på både pris og behandling av pakker og bli populære i sentrale strøk rundtom i landet. Posten trenger absolutt konkurrenter på de strekningene som er så mye traffikert at det lønner seg med to transportører (mellom byer + nettbutikkenes lagre). Så kan kundene velge selv om de vil bruke posten eller nettbutikkenes transportsystem son transportør.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...