Gå til innhold

Skjermbilder fra Longhorn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller ligner dette faktisk svært på Mac? Uansett er det stilig å se skjermbilder fra Longhorn.

Hvis Mac har rettighetene på skygger, ja kanskje.....

 

:roll:

 

Jeg legger mest merke til fargevalget som jeg synest var bra. Svart må ikke undervurderest :)

Lenke til kommentar
XP med ny theme :)

Jeg skulle akkurat til å si det samme.

 

Nei eg syn no dette såg flott ut eg, men ka med system kravene? Det kan vel ikje blie så forferdelig mye? :dontgetit:
Systemkravene blir nok en god del høyere enn windows XP for at folk skal kjøpe nye pcer. 512MB ram blir vel et absolutt minimum.
Lenke til kommentar
XP med ny theme :)

Jeg skulle akkurat til å si det samme.

 

Nei eg syn no dette såg flott ut eg, men ka med system kravene? Det kan vel ikje blie så forferdelig mye? :dontgetit:
Systemkravene blir nok en god del høyere enn windows XP for at folk skal kjøpe nye pcer. 512MB ram blir vel et absolutt minimum.

Ja det er eg klar over men i første omgang var det snakk om å ha f. eks ett skjermkort med minimum directx 9.0 støtte, gjelder dette fortsatt eller? Klarer meg med Xp en god stund til nda vil eg tro :thumbup:

Lenke til kommentar

Akkurat det med systemkrava plager meg. Eg har heile tida klart å overleve med 128MB RAM og 663MHz, men nå må eg snart oppgradere :(

 

Generelt synes eg det er ganske lite forandringar mellom XP og Longhorn... Viss det ikkje blir mykje nytt, og ikkje berre eit nytt design trur eg mesten eg vil vurdere å berre bruke Win XP. Det er mykje meir "light", og køyrer mykje lettare...

 

Men forresten: Vil ikkje dette koste ein formue? Og skal ikkje snart Win XP-prisen synke?

Lenke til kommentar
Akkurat det med systemkrava plager meg. Eg har heile tida klart å overleve med 128MB RAM og 663MHz, men nå må eg snart oppgradere :(

 

Generelt synes eg det er ganske lite forandringar mellom XP og Longhorn... Viss det ikkje blir mykje nytt, og ikkje berre eit nytt design trur eg mesten eg vil vurdere å berre bruke Win XP. Det er mykje meir "light", og køyrer mykje lettare...

 

Men forresten: Vil ikkje dette koste ein formue? Og skal ikkje snart Win XP-prisen synke?

Det er derfor du bør gå over til linux. Der slipper du at systemet sløser (med vilje) med systemresursene, og det er gratis.

Lenke til kommentar
Det er derfor du bør gå over til linux. Der slipper du at systemet sløser (med vilje) med systemresursene, og det er gratis.

En ny Linux distro med f.eks KDE/GNOME krever en god del ressurser. Hvis han går over til Linux med f.eks KDE så vil det nok gå treigere en WinXP. Men man har heldigvis et valg i Linux, har man dårlig HW så kan man velge en GUI som krever mindre ressurser.

Lenke til kommentar

Tror dere dømmer Longhorn for hardt her og synser for mye, dette er en pre-beta versjon og kan derfor være helt forskjellig fra det endelige produktet, jeg tror det kommer å være en del likheter med XP og Longhorn, men det er andre ting enn bare theme og visuell opplevelse, f.eks likte jeg Parental Control-ikonet på det nye kontrollpanelet.

 

Det er enkelt å slakte en beta-versjon, en beta er en beta og vil derfor ikke inneholde det samme som f.eks RC1-2 der man virkelig får en forsmak. Jeg lar disse bildene forbli en "pirresak" og venter heller på bilder fra RC1-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...