Gå til innhold

Oppfølger til S700 på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Æsj, den var urstygg i gul :p

Huffameg...

Håper den ikke blir markedsført i den gule fargen.

 

Dette understreker vel at det er vanskelig å få noe annet enn Bård Tufte Johansen til å se fin ut i gult.

Og S600i, da. Den var nå fin i gul...

 

 

Men specsa på denne var skikkelig stormannsgalt :p

Og heftig.

5gb overgår nokia.

Lenke til kommentar
Hovedtrekkene til Ophira er hovedsaklig det innebygde kameraet som kan ta bilder i en oppløsning på 2,1 megapiksler

Er det ikke 2 som er mer riktig? Om man skal være nøyaktig er det jo så vidt under 2 mp som er oppløsningen på de fleste 2 mp mobilene.

 

Denne mobilen ser lovende ut med tanke på lagringskapasiteten. Ellers er den okay, med tanke på en grei skjerm, 3G og EDGE.

 

Sakura imponerer meg mer enn Ophira, med bedre kamera. Bedre skjermoppløsning håper jeg også på snart.

Lenke til kommentar

Akkurat de bildene ville jeg tatt med en klype salt, for de som har ett ok skjermkort og skjerm så regner jeg med at dere alt har sett at bildene av den i 4 ulike farger er det samme bildet manipulert i Photoshop eller tilsvarende program. Det ser man ved å se på underlaget der de #4# ligger. Akkurat samme strekene eller riper om man vil som er rundt alle 4.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er to svivel mobil det er snakk om ;-)

+ en til

Om du mener at oppfølgeren til S700i er en swilveltelefon, tror jeg du har misforstått bruken av "swivel".

Swiveltelefoner er kamskjelltelefoner der skjermen kan vris rundt. Slik som 6260 eller T5100.

 

Hva man kaller formatet disse telefonene er i, vet jeg ikke.... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Er to svivel mobil det er snakk om ;-)

+ en til

Om du mener at oppfølgeren til S700i er en swilveltelefon, tror jeg du har misforstått bruken av "swivel".

Swiveltelefoner er kamskjelltelefoner der skjermen kan vris rundt. Slik som 6260 eller T5100.

 

Hva man kaller formatet disse telefonene er i, vet jeg ikke.... :dontgetit:

Man kaller nok også S700i sitt format for swivel. Har i hvert fall lest mange steder at det begrepet har blitt brukt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er to svivel mobil det er snakk om ;-)

+ en til

Om du mener at oppfølgeren til S700i er en swilveltelefon, tror jeg du har misforstått bruken av "swivel".

Swiveltelefoner er kamskjelltelefoner der skjermen kan vris rundt. Slik som 6260 eller T5100.

 

Hva man kaller formatet disse telefonene er i, vet jeg ikke.... :dontgetit:

Man kaller nok også S700i sitt format for swivel. Har i hvert fall lest mange steder at det begrepet har blitt brukt.

Hm...

Tar jeg feil om jeg kaller det "swirl"?

Mener å ha lest det en gang....

Høres ut som en vaskemaskin, men..

Lenke til kommentar

Tøft!

 

Endelig kommer det mobiler med harddisker til norge. (mulig jeg ikke har fått med meg om det har kommet fra andre produsenter til norge ennå).

 

2x Optisk zoom og autofokus (samt 3Mp) er jo også imponerende!

 

Gleder meg til å lese en test på denne. Nå begynner jeg å se poeng i det å oppgradere fra min gamle T610. Spørs hva prisen blir, men et såpass lovende kamera + mp3-mulighet med OK lagringsplass begynner å gi meg et par sterke grunner til å oppgradere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...