Gå til innhold

Zepto Znote 6515WD: Full av funksjonalitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke modifiseringer er det snakk om i skjermkort driveren?

Har selv denne maskinen og kunne ønske at skjermkortet jobbet litt mindre i bare 2d slik at vifta ikke starter så ofte.

 

Har forøvrig kjørt en batteritest, der maskinen bare har idlet med skjermen av.

Se vedlagt fil over logg over batteritilstanden

Klarte 3 timer og 26 min ca.

 

Ellers så kunne man selvfølgelig ha ønsket større oppløsning. Men i spill er denne oppløsningen ganske grei etter min mening.

Har spillt en del WOW med maskinen og jeg ble svært overrasket over hvor godt jeg dro det spillet med bare 512 mb ram...

Og 1280*800 er en fin oppløsning i wow, man får utnyttet widescreen, slik at man ser bedre til sidene bla.

 

Ellers stinker jo batterilevetiden. Jeg er jo klarover at maskinen er spekket med gode funksjoner og go ytelse.. men 2 timer, men normal surfing og slikt er for dårlig.

 

Kommer til å kjøre en batteritest, der jeg kjører en film som varer i 2-3 timer.. for å se hvor lenge maskinen klarer seg da. Er jo som oftest i slike situasjoner (fly, tog, bil) hvor man ikke har tilgang til strøm og man har lyst å se på film hvor levetiden spiller inn.

 

Men som sagt, hvilke modifikasjoner er det snakk om?

batterymonlog.txt

Lenke til kommentar
Prisguiden inneholder ikke bare prisinformasjon, men bilder og masse produktinformasjon som mange finner nyttig, samt linker til produsent, tester og annet.

Men det er en fordel å ha med pris...

 

Spesielt med tanke på at dere refererer mye til pris og sammenligninger i forhold til de andre bærbare i testen.

 

Legg til Zepto's pris i prisguiden, så er jeg fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar

Men det er en fordel å ha med pris...

 

Spesielt med tanke på at dere refererer mye til pris og sammenligninger i forhold til de andre bærbare i testen.

 

Legg til Zepto's pris i prisguiden, så er jeg fornøyd jeg :)

Prisen står også på side 2 i testen :)

 

Har satt opp veiledene pris på den rimeligste modellen ink mva i prisguiden nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...