Gå til innhold

Nye detaljer om SiN 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet slippes som nevnt i et ukjent antall sekstimers-episoder, og hver episode koster 130 kroner.

dei finner stadig på nye metodar for å tene litt ekstra på spela sine.

 

Spilleren vil av og til bli bedt om å ta noen valg, og neste episode vil til en viss grad utarte seg på bakgrunn av tilbakemeldingene fra spillerene.

høyres spennende ut, men det spørs kor bra dette vil fungere.

 

spilleren vil kunne fikle med, og utnytte, det meste som finnes i spillet.

vist dette blir gjennomført på ein god måte, kan vi nok få mykje moro med denne delen av spelet.

 

kunstige intellingensen har blitt modifisert og utbedret

det seier dei alle, men eg trur nok det er best å vente og sjå korleis ai'en blir.

 

de vil kunne fortsette å skyte på deg hvis bena er skutt av.

hadde trudd at folk tenker på litt andre ting ein å skyte på deg vist du har sprengt vekk beina deira.

Lenke til kommentar

Fint å høre, selv om at dette høres mye ut som det samme pjattet som alle utviklere sier om sin kommende juvel; "Kjempefin og dynamisk AI! Kongebra grafikk! Du kan påvirke historien selv! Super-duper innovativt!".

 

Utvikleren av Splinter Cell Pandora Tomorrow sa at spilleren kom til å møte mange valg, og når man tok disse valgene kom det til å ha konsekvenser for senere oppdrag.

Nåja, SÅ mye telte nok ikke de valgene.

 

På samme måte gjorde utviklerene for BF2, HL2, DOOM 3, Söldner, FarCry, osv osv. De lovet oss alle ting de ikke klarte å fullføre (neon ting ble til og med utelatt!).

 

Men vi vet nå at i verste fall vil SIN 2 få en meget fin grafikk, en god Ai og en enestående fysikk! Det bygges jo på en forbedret versjon av Source-motoren! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Med tanke på at spillet kjører på Source, og vi alle kjenner det geniale spillet som kom med source motoren, så kan dette bli morsomt. Source har you en genial måte å integrere kjøretøy på ved å bruke modeller og script, noe som resulterer i enormt fine kjøretøy og enkel styring av dem.

 

Ser ikke frem til at det kommer bare over steam, det er litt irriterende, men om jeg så skal bryte meg inn hos Bravida så skal jeg ha det spillet.

 

Får bare håpe at dette ikke blir et "hyp i skyene" spill, som ender med mageplask i ener kurven.

Lenke til kommentar
[iC' date=07/07/2005 : 18:16] Men vi vet nå at i verste fall vil SIN 2 få en meget fin grafikk, en god Ai og en enestående fysikk! Det bygges jo på en forbedret versjon av Source-motoren! :)

God grafikk er ikke sikkert, jeg likte ikke grafikken på vampyrspillet som kom med source motoren. :ermm:

Lenke til kommentar
[iC,07/07/2005 : 18:16] Men vi vet nå at i verste fall vil SIN 2 få en meget fin grafikk, en god Ai og en enestående fysikk! Det bygges jo på en forbedret versjon av Source-motoren! :)

God grafikk er ikke sikkert, jeg likte ikke grafikken på vampyrspillet som kom med source motoren. :ermm:

Men HL2's grafikk var nå fin! :)

Vampires' grafikk var egentlig en gamlere versjon av Source enn den HL2 brukte.

SIN2's grafikk vil være basert på en mye NYERE versjon av Source-motoren, ergo bedre grafikk. :)

 

BTW:

og vi alle kjenner det geniale spillet som kom med source motoren

Jeg kjenner til to; det ene, Vampires, har jeg ikke prøvd, og det andre, HL2, var bra, men laaaaaaaangt ifra genialt.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

En ulempe med steam. Starta opp nå, har ikke brukt det på 2 uker, kommet en del nye oppdateringer, så måtte vente 5 timer på at CSS skulle gjøre seg ferdig.

 

Steam har kommet seg ja. Fra å lage problemer man kan løse kommer det nå med problemer man ikke kan løse uten formatering. Kjempe.

 

Og at det koster 130 spenn per episode, om det skal bli standar spill pris kommer det vel ca 3 episoder, hvorfor ikke fullføre hele pakka og komme ut på en DVD da.

Lenke til kommentar
En ulempe med steam. Starta opp nå, har ikke brukt det på 2 uker, kommet en del nye oppdateringer, så måtte vente 5 timer på at CSS skulle gjøre seg ferdig.

Hvorfor er dette en ulempe?

Altså, du måtte jo uansett ha oppdatert CSS helt for å klare å spille på serverne, så da er det nå bedre at du får oppdateringene automatisk, "rett på døra" enn at du må gå innpå masse nettsider for å finne dem!

 

Grunnen til at det tok lang tid er ikke fordi Steam er tregt, men fordi du har lav internett-hastighet, vettu. ;) (tok meg noen kjappe minutter å oppdatere sist, hadde heller ikke spilt det på lange).

Lenke til kommentar
[iC' date=09/07/2005 : 23:44]
En ulempe med steam. Starta opp nå, har ikke brukt det på 2 uker, kommet en del nye oppdateringer, så måtte vente 5 timer på at CSS skulle gjøre seg ferdig.

Hvorfor er dette en ulempe?

Altså, du måtte jo uansett ha oppdatert CSS helt for å klare å spille på serverne, så da er det nå bedre at du får oppdateringene automatisk, "rett på døra" enn at du må gå innpå masse nettsider for å finne dem!

 

Grunnen til at det tok lang tid er ikke fordi Steam er tregt, men fordi du har lav internett-hastighet, vettu. ;) (tok meg noen kjappe minutter å oppdatere sist, hadde heller ikke spilt det på lange).

Jepp, og du kan lett gjøre backup av GCF filene ved å høyreklikke på spillet du vil spare på;)

Lenke til kommentar
[iC' date=09/07/2005 : 23:44]
En ulempe med steam. Starta opp nå, har ikke brukt det på 2 uker, kommet en del nye oppdateringer, så måtte vente 5 timer på at CSS skulle gjøre seg ferdig.

Hvorfor er dette en ulempe?

Altså, du måtte jo uansett ha oppdatert CSS helt for å klare å spille på serverne, så da er det nå bedre at du får oppdateringene automatisk, "rett på døra" enn at du må gå innpå masse nettsider for å finne dem!

 

Grunnen til at det tok lang tid er ikke fordi Steam er tregt, men fordi du har lav internett-hastighet, vettu. ;) (tok meg noen kjappe minutter å oppdatere sist, hadde heller ikke spilt det på lange).

Er ikke noe ulempe at den oppdaterer. Ulempen er at har du ISDN er glemsomhet en plage. Glemmer du å starte steam fra tid til annen for å sjekke etter nye oppdateringer, ender du opp med et spill som er 50% ferdig og trenger ca 400 MB oppdateringer. Så Steam er vel ikke direkte ulempen her :p

 

Tror nok at mitt syn på steam er slik fordi jeg har ISDN. Kanskje synet på steam endrer seg den dagen jeg sitter på en ADSL linje.

Lenke til kommentar

Tror Steam-distribusjon blir en bra sak for dette spillet jeg.

 

Og angående episoder så er det jo bare å la være å kjøpe flere hvis den første ikke faller i smak. En drøy hundrelapp for ytterligere ca. 6 timers underholdning er jo ikke noen upris - koster jo snart hundre kroner å se en film på kino her landet.

Lenke til kommentar

Steam er vel i å for seg helt greit. Spillene kommer direkte til deg og de som utvikler spillene får lønn for strevet sitt. Så det er vel greit. Men synes ikke det er greit at det blir den eneste muligheten for å få spillet. Litt irriterende for SiN fans som ikke har DSL tilgjengelig, slik som lille meg.

 

Men uansett, gleder meg til dette spillet selv om det kommer i episoder. 130 spenn er vel ikke mye for 6 timers underholdning. Bare det ikke blir et hyppa spill som ikke er morsomt.

Lenke til kommentar
Tror Steam-distribusjon blir en bra sak for dette spillet jeg.

 

Og angående episoder så er det jo bare å la være å kjøpe flere hvis den første ikke faller i smak. En drøy hundrelapp for ytterligere ca. 6 timers underholdning er jo ikke noen upris - koster jo snart hundre kroner å se en film på kino her landet.

Du sier noe der! Når jeg tenker litt mer etter så er jo dette nesten et bedre system!

Det er jo MYE bedre å kjøpe en liten del av et spill for mye mindre, enn å kjøpe hele spilelt for full pris!

Da gjør det jo ikke så mye om spillet ikke faller i smak, da du ikke har betalt for mer enn de timene det tar før du finner ut at det ikke er noe særlig! :)

 

Men da gjenstår jo bare den ulempen med at spillet blir å koste over 200kr mer enn andre spill da... :hmm:

Lenke til kommentar

Distribusjonen minner delvis om en av Freeplay-artiklene på GameSpot for en stund siden, og selv synes jeg episodeinndelingen er svært interessant. Dog skulle episodene vært noe kortere, kanskje rundt to timer. Selvfølgelig med en lavere pris også.

 

Avery Scores ideer er såpass interessante at jeg velger å gjengi noe av det her: Tenk deg at du rundet et spill hver gang du satte deg ned for å spille. Altså, rundet det, helt ferdig, punktum. Hadde jo vært ekstremt deilig? Tenk deg videre at spillet du rundet bare var en episode i en serie, selvfølgelig med sine egne, uavhengige hendelser, men som også var en del av større historie. Med den unike handlingen i hver episode ville det ikke vært noe problemer for noen å komme inn midt i serien, spillet hadde fremdeles bydd på moro. Det kan muligens sammenlignes med TV-serien Friends – det er ikke noe problem å sette seg ned og se en episode av serien, men samtidig foregår det noe over et større tidsperspektiv også.

 

Muligheten til å avbryte om man synes ting begynner å bli kjedelig er der også ... Noe som absolutt må være bedre enn å gi seg etter man så vidt har kommet seg gjennom fjerdeparten av et lengre spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...