Gå til innhold

Nye toner fra Siemens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det jeg kunne tenkt meg å sett var ett sett med enheter som bestod av dette:

 

bluetooth armbåndsur. altså en klokke hvor en kunne styre oppringning og mottak av samtaler. eller rett og slett gi den en 2-3 softnapper og evnen til å funke som ett sekundærdisplay for en enhet. vil nok trenge en bluetooth profil slik at den funker sammen med alle de andre enhetene.

 

stereoørepropper lik dem som vi ser der men som kan styres fra klokka nevnt over og som også har mulighet til å spille mp3 og annet fra minnekort direkte. hvilken type kort er jeg ikke sikker på.

 

mobiltelefon som kan samarbeide med alle disse enhetene slik at jeg kan legge telefonen i lomma, bruke klokka til å styre samtaler og mp3spillern samtidig som at mp3spillern funker som handsfree for telefonen.

 

kansje vi kan utvide mobilen litt ved å gjøre den om til en pda i samme stil som palms nye livedrive. altså en hardiskbasert pda med lagerkapasitet i nærheten av ipod mini eller creative sine småspillere. så gir vi pdaen wifi mulighet og 3g slik at en kan streame radio rett til øreproppene ;)

 

hmm, om pdaen hadde vært i samme stil som nokia sin kommende 770 surfeplate hadde ting blitt virkelig spenneden. 800x600 oppløsning og holdt horisontalt heller den vertikalt.

 

eller kansje vi skal droppe skjermen og heller bygge videre på solbrillene med innebygget mp3spiller? gi den bluetooth handsfree mulighet oppå alt sammen og muligheten til å vise skjermbilde fra pdaen ;)

 

pakk med deg ett bluetooth sammenlegbart tastatur og vips (hvorfor trenger disse drivere på pdaer? trodde det fantes en bluetooth profil for hid enheter) så har til tilgang når som helst, hvor som helst.

 

lurer bare på hva slags utslag det vil ha på krefttilfellene her i landet...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...