Gå til innhold

Mest mulig automatikk hos IBM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Waferne har faktisk kun mulighet til å bli berørt én gang av mennesker på ferden, som tar ca. 1 mnd før den har blitt en prosessor.

Jeg trodde wafere normalt ikke ble berørt i det hele tatt før de var ferdige CPU'er lagt i brett og pakket i esker og pakket opp hos distributør/salgssted. Dvs. bortsett fra når det skal taes stikkprøver og produksjonslinjene skal feilsøkes og finjusteres etter oppgraderinger.

 

Ellers så er jeg overrasket over at så lite som 3-5% går til automatisering. Jeg trodde hovedkostnaden med slike anlegg var automatisert produksjonsutstyr.

Lenke til kommentar

spørsmål litt på siden:

 

Ser at eWeek er oppgitt som kilde. Er det fritt frem for å skrive / oversette stoff man finner på internett bare man oppgir kilde. Eller har du vært i kontakt med forfatter fra eWeek?

Ser flere av artiklene som er skrevet av forfatter er "sammendrag" fra andre nyhetssider....

 

bare lurer i tilfelle jeg selv skulle finne på å videreformidle en artikkel en gang...

 

 

satt på spissen...

jeg vil tro en som laget liknende sammendrag av artikkler fra vg, db eller hw.no fra deres nyheter ville fått et problem etter hvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...