Gå til innhold

Samsung tilbyr bilmusikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å få musikk i bilen fra mobiltelefonen via bluetooth kan da umulig være noe hokus pokus?

 

Det er jo i prinsippet snakk om en bluetoothbasertbasert (v1.2) mottaker for å ta imot lyden fra telefonen, på samme måte som via et bluetooth headset, men i stereolyd selvsagt (og da må man vel ha bluetooth v1.2). Alt boksen trenger er 2 stk phono ut, slik at man får koblet denne til eksisterende CD-spillere til bil per i dag, det er i allefall mange spillere som har den muligheten.

 

Vil tippe diverse tredjeparts produsenter kommer til å produsere slike bokser i stor stil innen kort tid, det er egentlig rart hvis ingen har gjort det allerede. Det er i allefall noe sånt jeg vil ha på min K750i, den bør vel så vidt jeg vet klare å levere stereolyd via bluetooth?

 

Eller er jeg helt på jordet her nå? :p

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Tror faktisk alle telefoner som støtter A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) som bl.a K750, Siemens S75, SL75 og en rekke Nokia telefoner har, vil fungere med dette. Så egentlig er det vel ingen ny ting. Bare implementert det inn i stereo anlegget på bilen med noen nye funksjoner...

 

Spennende utvikling er det ihverfall.

Lenke til kommentar

Flotte greier!

 

Om få år er det sikkert en selvfølge å kunne spille av sin bærbare musikk trådløst i bilen.

 

Bare de holder seg til åpne standarder så er jeg fornøyd. Dvs. ikke sånn at man MÅ kjøpe en ny Audi med spesialtilpasset Samsung stereoanlegg + Samsung mobiltelefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...