Gå til innhold

Crazy Frog kjører videre (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjem nok til å havne i samlinga mi, rett ved sidan av "Barbie Neglelakkstudio"-spelet. :roll:

 

Kvifor nokon vil plukke opp rettigheitene til å lage spel med Crazy Frog er hinsides mi fatteevne. Ein ting er at han er eit opplagt døme på ein sjellaus "design-by-committee". Men det som gjer det verkeleg uforståeleg, er at eg har eit bestemt inntrykk av han eigentleg ikkje er spesielt berømt, og definitivt ikkje populær.

 

At ein lagar spel av Simpsons, Edderkoppen (eg nektar å godta namneendringa til Spider-Man), Ringenes Herre, Aliens, Turtles o.l., har eg ingen problem med å forstå. Til og med å lage spel rundt "Barbie" gir ei slags meining, med tanke på kor etablert merkenamnet er. Men Crazy Frog? Kva har han gjort? Kor kjem han frå? Eg meiner befolkninga er delt i to hovudgrupper: Dei som ikkje kjenner til eller bryr seg om Crazy Frog, og dei som aktivt hatar han. Ved å seie ting som at "dette er avtalen alle ville ha", framstår Digital Jesters som komplette idiotar.

 

Eit spel basert på "Gry Jannike Jarlum"-merkenamnet ville ha ein vesentleg breiare appell.

 

Kay

Lenke til kommentar

Når eg tenker meg om, trur eg ikkje det eigentleg er sjølve karakteren "Crazy Frog Axel F" som plagar meg mest med det her. Han er ille nok, men eg trur det verste er sjølve konseptet: Å lage eit spel, muligens ein serie med spel, basert på ein forb**** ringetone.

 

Triste greier. :(

 

Kay

Lenke til kommentar
Jeg er så møkklei det dyret der at eg får helt fnatt. Ikke nok med at MANGE har det som ringelyd, men på MTV så viste de reklame for den i HVER eneste pause. Og ikke bare ÈN gang, men TRE!!!!! VRÆÆÆL =( Blir manisk depressiv av den jeg...

Trodde aldri jeg skulle si det, men nå gleder jeg meg faktisk til MTV forsvinner fra kabelselskapet mitt. Med Jamba 3 ganger hvert 5. minutt så er kanalen rett og slett ubrukelig, dessuten har det jo blitt ett eneste stort reality-show. Dessverre ser det ut til at Jamba også presser seg inn på nettaviser og TV3.

 

Neste år så får vi vel høre følgende på NRK:

 

"Fotball VM presenteres av, Byggeren, Posten og ringetoneleverandøren Jamba".

 

:nei:

 

En ting er at reklamen i seg selv er irriterende, men det som irriterer meg mest er at fjortiser tydeligvis bruker halve månedslønna si på dette og at det sitter et knippe med idioter og håver inn ufortjent mye spenn. Men men, kan vel si det samme om mange andre farsotter fra "min" ungdomstid også, klinkekuler, garbage-gang, jojo, fotballkort osv ga vel heller ikke så mye mening utover det faktum at de lettet lommebøkene til våre foreldre.

Lenke til kommentar

Slo deg, fikk hele 92,5

 

On-Topic

 

Dette høres fælt ut. Ringetonen er irriterende og ikke minst skapningen. Jamba har nok egentlig "stjålet" frosken da jeg har sett den mange andre steder lenge før den kom til jamba.

 

Håper Digital Jesters tar til vettet og dropper prosjektet jeg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...