Gå til innhold

Giganthull i Internet Explorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis problemet er kjent kunne vi kanskje ha fått litt mer detaljer om problemet?

 

Høres nesten litt for godt ut til å være sant at en kan slippe problemer ved å sette internettsonen til høy. Kanskje Microsoft prøver å glatte over panikken hos folk, men det er jo de som vet mest om sitt eget system tross alt.

 

Håper de kommer med en solid og feilfri fiks på problemet da, istedenfor en forhastet løsning.

 

Kan ikke Microsoft snart skaffe oss en ordentlig avinstallerings metode for Internet Explorer, og heller legge update av Windows til et eget program? Microsoft burde gjøre noe, da Internet Explorer har mistet all troverdighet for lenge siden.

 

:thumbdown:

Endret av G
Lenke til kommentar

fanken. det microsoft holder på med om å sette sikkerheten i IE til Høy er jo som å be folk om å kjøre Opera eller Firefox. bare bullshit de holder på med. jeg tviler på at denne IE7.0 kommer til å bli bedre. nei folkens. dere som surfer med Opera eller Firefox, fortsett med det :D

Lenke til kommentar

fanken. det microsoft holder på med om å sette sikkerheten i IE til Høy er jo som å be folk om å kjøre Opera eller Firefox. bare bullshit de holder på med. jeg tviler på at denne IE7.0 kommer til å bli bedre. nei folkens. dere som surfer med Opera eller Firefox, fortsett med det :D

Lenke til kommentar

:hmm:

 

Kan ikke Microsoft snart skaffe oss en ordentlig avinstallerings metode for Internet Explorer, og heller legge update av Windows til et eget program? Microsoft burde gjøre noe, da Internet Explorer har mistet all troverdighet for lenge siden.

 

:thumbdown:

mener jeg rett som det er har set at det er problemer med alle nettlesere.

Ser man rundt på de forskjelige forum spm er rundt så har jeg sett det da.

Tror de fleste nettlesere har et problem i ny og ne utifra det jeg har sett

Lenke til kommentar
:hmm:

 

Kan ikke Microsoft snart skaffe oss en ordentlig avinstallerings metode for Internet Explorer, og heller legge update av Windows til et eget program? Microsoft burde gjøre noe, da Internet Explorer har mistet all troverdighet for lenge siden.

 

:thumbdown:

mener jeg rett som det er har set at det er problemer med alle nettlesere.

Ser man rundt på de forskjelige forum spm er rundt så har jeg sett det da.

Tror de fleste nettlesere har et problem i ny og ne utifra det jeg har sett

Kan hende, men IE tar kaka ...

Lenke til kommentar

Det største problemer IE har er brukerene, de som surfer hvor og installerer hva som helst, det er disse bruke som sikkerhetshullene faktisk er en fare for. Brukere med litt mer vett i hodet har ikke slike problemer, sier ikke at IE er problemfritt, men brukerene er hovedproblemet og deretter nettleseren.

 

Som en fyr "sa" i signaturen sin: "Om du har spyware og/eller adware på maskinen din sier mer om deg og dine surfevaner enn nettleseren".

Lenke til kommentar
Det største problemer IE har er brukerene, de som surfer hvor og installerer hva som helst, det er disse bruke som sikkerhetshullene faktisk er en fare for. Brukere med litt mer vett i hodet har ikke slike problemer, sier ikke at IE er problemfritt, men brukerene er hovedproblemet og deretter nettleseren.

 

Som en fyr "sa" i signaturen sin: "Om du har spyware og/eller adware på maskinen din sier mer om deg og dine surfevaner enn nettleseren".

Det kan man gjerne påstå. Å installere Firefox eller Opera er fremdeles det mest effektive steget for å unngå at mennesker får tilbake spyware.

 

 

*edit - trykkleif*

Endret av YoYo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...