Gå til innhold

Spekulasjoner om PS3-pris (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merrill Lynch hevder dette vil bety cirka 1.2 milliarder dollar i tap det første året PS3 er i salg.

 

Prisane på konsoller går aldri oppover (så vidt eg har sett), så betyr det at Sony vil selge PS3 med tap konstant? Eller vil det bli såpassa billigare å produsere dei ettersom åra går at det vil gå i pluss?

Lenke til kommentar

Men så ryktes det at spillene blir hakket dyrere :( $59.99,- i USA. 10 dollar mer enn i dag. Er redd for at vi må betale 600-700 kr.for konsollspill i Norge igjen :(

 

Heldigvis er dollarkursen lavere enn den var før. Husker da man betalte 800 kroner for et Nintendo 64-spill...

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg leste i et blad og at spill vil bli VELDIG dyre, men det vil vere pga. de er så avanserte os whatever, men dette var fra et proff datablad da!

 

liksom, sony taktikk: 1 månden: allt billig, men så skrues prisene rett opp, og det ble ikke så billig alikavel med ps3. (spill prisene blir skutt opp)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja jeg har lest litt om detta bluray greiene. Jeg tror det seriøst kommer til å erstatte dvd, eller i det minste få oss til å glemme vanlige brenne cd etterhvert.

Jeg tror PS3 spilla vil komme opp i ganske så høye pris her i Norge, men det er pga at det er helt nytt, og konsollen blir sikkert ikke akkurat billig den heller, men ha med i tankene at spillopplevelsen vi kommer til å få når vi starter opp monsteret for første gang, det kommer til å bli omtrent den samme følelsen i 1999 i kinosalen da jeg så matrix filmen for aller første gang. Du vet..den derre" Å SÅ RÅTT AT JEG FÅR ORGASME" følelsen. Grafikk som er penere enn virkeligheten gir deg gåsehud nårre skjer realtime foran deg..serriøst.

Så det jeg prøver å si at det er egentlig verdt prisen uansett hva den blir hvis man er gaming fan.

Mitt ord...takk takk

trenger ingen applaus, bare gap å tenk over fremtiden dere :p

LOL

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...