Gå til innhold

Blogg: Er dette neste-generasjon GTA? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Vice og San Andreas er vel begge mest som GTA3-spin-offs å regne, siden de bruker samme motor og i bunn og grunn er temmelig like... Likevel, det kunne man vel også si om forholdet mellom GTA og GTA 2 - teknologien hadde vel om lag samme oppgradering der. Men GTA 6? Høres veldig voldsomt ut i mine ører, spesielt siden det altså aldri fantes noe eksplisitt GTA 4 og 5.

Lenke til kommentar

Minner litt om en halvfull kar som ikke hadde noe å gjøre som skrev denne artikkelen (ikke Gamer-fyren nei, han franske! :p ).

"Seks ganger større", "Online muligheter", "Oppdra dyr", "350 biler" ....

Sure, det kan jo like så godt være sant (hva vet nå vel jeg?), men når jeg leser dette får det meg til å tenke på en fyr som jeg (beklagelig vis) vet om, som lyger om alt mulig piss. Sier alt mulig tull, og lyger med så dårlige løgner at om jeg skulle ha sagt at jeg var med på måne-landingen, så ville det vært småsaker.

 

Om noen skjønner hva jeg mener med det, da. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
The Sims? Hvilke likhets-trekk er det mellom the sims og gta?

Trene, få seg dame, kjøpe klær, spise osv. Synes det bare er mas, og forstyrrer de gode elementene. Og, det ser ut som de har tenkt til å fortsette med dette. Ser for meg den hunden som en slags Tamagotchi som bare ender opp med å bli en plage. For meg vil alltid GTA3 være det beste spillet i serien.

Lenke til kommentar
[iC' date=30/06/2005 : 23:55] Ja, nå lukter det sikkert flammer bai ræva mi snart her, men jeg synes dette var det som gjorde SA kult! (sammen med alt det andre da, selvfølgelig).

Eneste som jeg synes manglet var at det skulle være mange flere klesplagg og mye mer sånn med kampsport, etc.

 

Ikke brenn meg, vær så snill. :blush:

Absolutt ikke noe brenning bra min side ihvertfall. :)

 

Er jo ganske enkelt smak og behag. Dessverre ser det ikke ut til at Rockstar tar hensyn til meg, men det får ikke hjelpe. ;) Er plenty med bra spill jeg kan spille uansett. :)

Lenke til kommentar

Litt enig med Lord Swag der, blir for mye sims "greier" integrert inn i den faktisk gode spill opplevelsen. Når jeg helst vil ut på gaten for å stjele meg en ny fet bil, så er det lite fristende å dra med seg en halv-trent hund som ikke gjør som den skal.

 

Blir for mye tamagotchi greier, av samme grunn for at jeg ikke spiller Hunter i WoW. Liker ikke det tamagotchi konseptet :p Unger kan jeg vente med til jeg blir eldre :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...