Gå til innhold

NEC MultiSync 1980FXi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder prisen (som var altfor høy), ergrer det meg at en slik høyst essensiell og relevant informasjon ofte ikke er inkludert i hardware.no's tester. Istedenfor tar man det for gitt at man skal google seg fram til dette. En antydning av prisen bør være obligatorisk i alle tester. Det blir litt håpløst å snakke om den høye prisen i konklusjonen uten å trekke fram et eneste tall i kroner eller dollar.

 

Takk for en ellers interessant test. Håper artikkelforfatter ikke blir fornærmet over mitt konstruktive forslag.. ;)

Lenke til kommentar

En veldig god grunn til at prisen ikke er med i tester er at denne er relativt flyktig i forhold til den statiske teksten i artikkelen. Man kan altså garantere at prisen kommer til å forrandre seg, mens teksten ikke gjør det.

 

Jeg vet at det er planer om å integrere prisguiden inn i tester slik at man kan vise dagens pris, men det vil uansett ikke være mulig å trekke konklusjoner med pris som grunnlag, da prisen vil endre seg mellom punktet testen skrives og leses. Da foretrekker vi å late som om prisen ikke er relevant, med mindre den er "ekstrem", som i dette tilfellet.

 

Hvis det er slitsomt å google etter prisen (det tror jeg så gjerne) så blir du sikkert glad for å høre at det finnes linker til produktet i prisguiden på siste side, rett under konklusjonen :)

 

PS; blir aldri fornærmet over kontruktiv kritikk - det er bare positivt med innspill, for da blir man nødt til å tenke gjennom handlinegen sine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...