Gå til innhold

Olympus m:robe MR-100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm... Jeg stuker litt med dette medfølgende programmet. Stemmer det at man kun kan bruke EN pc til å overføre sanger fra?

Jeg la først inn sanger fra laptopen min, og når jeg skulle legge inn ting fra den stasjonære fikk jeg beskjed om at sangene som lå på mp3-spilleren fra før måtte slettes før jeg kunns synce med denne maskinen :hmm:

 

Merkelig... Og så lurer jeg også på om noen vet om et bytte av firmware vil kunne føre til økt max-volum på spilleren

Endret av knutmarius
Lenke til kommentar

Slenger meg på resten av de som lurer fælt på hvordan det er mulig å skrive en anmeldelse av en MP3-spiller uten å nevne lydkvaliteten med et eneste ord! Resten av testen er gulle god, men jeg synes det er for dårlig at dere ikke kommenterer det som i mine øyne (og ører) er det viktigste med hele spilleren.

Lenke til kommentar

En bekjent kom glødenende av entusiasme med sin nye Olympus .

Joda ; den var både lekker og snerten , det beste eksteriøret jeg hadde sett.

Sammenlignet med Olympus virket min Zen Xtra 30GB direkte traurig.

Men så var det lyden da.

Vi prøvde forskjellig musikk/instillinger/hodesett - Koss/Sennheiser/Phillips 8xx.

Her ble resultatet omvendt.

Vi var begge av den oppfatning at Creative Zen Xtra låter vesentlig bedre.

Men lekker er den , Olympusen .

Lydopplevelse er dessuten subjektivt.

Skulle jeg valgt i dag ble det nok XAudio som Dinside antyder har den beste lyden .

Kommer ikke på tale å kjøpe med proprietær programvare eller uten radio.

Rett opp i Windows , god batteritid , radio og god skjerm.

Etter min mening er Sony-Erikcson 750i med ekstra minnekort et bedre valg.

Prisen blir omtrent den samme.(m/abb.)

Endret av 1955
Lenke til kommentar

Nå har jeg sørget for å ha siste firmwareversjon, men det ser ikke ut til at output-lyden er noe høyere... Tror faktisk jeg allerede hadde den nyeste firmwaren inne. Noen andre forslag for hvordan få mer lyd ut av spilleren? Uten å måtte gå til innkjøp av et headset som får meg til å se ut som Mikke Mus..

Lenke til kommentar
Har spilleren hodetelefon utgang på siden? Og hvis den har det, er ikke dette et minus hvis spilleren skal ligge i lomma?

Den har den øverst på den ene siden ja.. Har ikke prøvd å gå med den i lomma, men så lenge endestykket på headsetkabelen står i 90 grader så funker det vel fett... Litt verre hvis pluggen står rett ut

Lenke til kommentar
Har spilleren hodetelefon utgang på siden? Og hvis den har det, er ikke dette et minus hvis spilleren skal ligge i lomma?

Den har den øverst på den ene siden ja.. Har ikke prøvd å gå med den i lomma, men så lenge endestykket på headsetkabelen står i 90 grader så funker det vel fett... Litt verre hvis pluggen står rett ut

Det går jo an å bytte ut pluggen hvis den ikke er en vinkelplugg :yes:

Lenke til kommentar
Så du kan ikke for eksempel overføre filer fra din pc til M:robe og så til en bærbar?

Hvis dette stemmer så blir det nok litt for mange restriksjoner selv om spilleren er veldig lekker i alle fall for min del.

Hvis du mener om du kan overføre sanger til spilleren fra 2 forskjellige PCer så er svaret nei. Dette irriterer meg litt... Skal du overføre sanger til spilleren fra en annen PC enn den du brukte før så må alt eksisterende slettes først.

 

Men å overføre TIL en bærbar fra spilleren (som du faktisk skrev) går an. Problemet er bare at filnavnene endres til noe rimelig kryptisk. Men ID-taggen ligger jo fortsatt der, så med detaljvisning av filene i windows kan du lett finne sangene du er ute etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...