Gå til innhold

Omtale av Dungeon Lords (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette var den dårligste anmeldelsen jeg har sett på gamer. i tillegg til direkte feil dokumentasjon av spillet (fant du virkelig ikke ut at du kan bruke hotkeys til å drikke potions og kaste spells??) er scorene dine helt urealistiske. (1 på flerspiller? prøvde du den?) hvis du ikke har sett et spill dårligere enn dette bør du gjøre noe med det. Og at du ikke vet hvem D.W. Bradley er og ber oss merke oss navnet sier jo litt.

 

beklager men jeg synes hele artikkelen din er useriøs, bedre å finne en annen side for reviews hvis dere skal fortsette slik.

Endret av howdyStranger
Lenke til kommentar
dette var den dårligste anmeldelsen jeg har sett på gamer. i tillegg til direkte feil dokumentasjon av spillet (fant du virkelig ikke ut at du kan bruke hotkeys til å drikke potions og kaste spells??) er scorene dine helt urealistiske. (1 på flerspiller? prøvde du den?) hvis du ikke har sett et spill dårligere enn dette bør du gjøre noe med det. Og at du ikke vet hvem D.W. Bradley er og ber oss merke oss navnet sier jo litt.

 

beklager men jeg synes hele artikkelen din er useriøs, bedre å finne en annen side for reviews hvis dere skal fortsette slik.

Tilsynelatande skulle eg kunne bruke hotkey for helsedrikk, men i den versjonen eg fekk, fungerte ikkje hotkey for helsedrikk (for ordens skuld har eg lagt til ein kommentar på dette i omtale). Spells har eg ikkje sagt noko om at du ikkje kan bruke hotkey på.

 

Sjølvsagt prøvde eg fleirspelar, ellers hadde eg ikkje kommentert og gitt karakter.

 

Eg har heller aldri sagt eg ikkje veit kven D.W. Bradley er, men kven han er har uansett ingenting med saka å gjere. Eg skriv "merk namnet" fordi han står bak ein kalkun, og eg har mine tvil om at mange der ute veit kven han er.

 

Når vi får eit anmeldar-eksemplar, er det ingenting som tilseier at spelet skal vere uferdig. Om spelet ikkje er ferdig, følger det med dokumentasjon på dette.

Lenke til kommentar

......

 

la oss si jeg var interressert i Dungeon Lords da jeg hadde hørt at D.W. Bradley som står bak andre klassikere på pc. Så leser jeg denne omtalen. Ville det ikke vært relevant for meg om det var kommet en patch som ordnet opp i mange av de feilene som omtaleren adresserer? og at det vil komme f.eks automap i en senere patch?

De aller fleste som kjøper seg dette spillet laster ned patchen alikevel så å omtale en upatchet versjon er jo bare dumt uansett (skal ikke henge meg opp i retningslinjene for å patche opp før omtaler hvis det finnes noen). og om det er slik at omtalere ikke skal patche opp spillet i forkant ville det vært interresant å vite at det hvertfall FANTES en patch.

Lenke til kommentar

Har testet dette spillet så smått selv, og likte i begynnelsen det jeg så - helt til jeg begynnte å bevege meg rundt. Av en eller annen grunn klarte jeg å henge meg opp i at characteren min fortsatte å løpe på stedet hvil i et par sekunder etter at jeg hadde stoppet opp.

 

Det, sammens med det faktum at hele pc'n min restartet seg selv første gang jeg møtte en fiende ødela på en måte førsteinntrykket litt..

(Fant ut at flere folk hadde samme problemet med restart av pc, skjer visst med folk som har C-Media lydkort integrert i hovedkortet... måtte skru ned hardware acceleration på lyden i windows for å få det til å funke skikkelig.)

 

Har ikke spilt det noe særlig lengre enn kloakken i begynnelsen, for der møtte jeg på noen usaklig irriterende flyvende mus med hjørnetenner som klarte å bite meg i nakken fra 10 meters avstand.

Lenke til kommentar

Dette var slakt. Men å, så velfortjent. Lastet dette ned med Bit-Torrent, og trodde at dette skulle bli bra. Allerede i menyen forstod jeg at ting ikke var som de skulle. Da jeg skulle lage character, ble jeg grundig skuffet over mangel på muligheter. Men det var først da jeg startet spillet, at jeg forstod hvor dårlig spillet var.

 

Her var det grunnleggende ting som leveldesign og kampsystem som var så elendig laget, at jeg ikke trodde det jeg så. På de 15 minuttene jeg spilte spillet, opplevde jeg nesten alle bugsene anmelder snakket om. Voice-actingen var en vits, og jeg ble GAL av de grønne slimtingene i kloakken. Kloakken, der jeg satt fast til jeg ikke gadd mer.

 

 

EDIT: SiDDiS, serriøst? Like god som HL²? Du vet at du sammenligner et av de spilla med best grafikk og at av de med dårligst?

 

:)

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
half life 2 har ikkje bra grafikk, det suger like mykje som detta omtrent

Hvordan i helvete kan du sammenligne grafikken på den mutasjonen av et spill med HL2 ? Du burde oppsøke psykolog gutten min.........

Endret av Bio
Lenke til kommentar

Altså, å gi et spill 1 av 10 er helt latterlig, samme hvor dårlig spillet er.

Grafikken var da slettes ikke vert, den! (i følge bildene).

 

Det er jo som å høre en meget følelsesladdet eller overtrøtt person som snakker, når man leser denne omtalen.

 

Det kan hende at spillet er dårlig, men å gi det 1 av 10, det blir bare feil.

 

EDIT: Howdystranger, ta det som du vil, men INGEN omtaler bygger på et spill som er oppdatert. SLik skal det heller ikke være.

Når et spill kommer ut, er det irrelevant om det allerede har kommet patcher.

Det er spillet som skal testes, ikke patchene.

Det er klart at du ikke har forstått det, og jeg er ikke så god til å forklare (i allefall ikke dette), men slik er det bare.

Kan noen andre, som er flinkere til å forklare, gjøre det for han?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...