Gå til innhold

Mamut gir bort 250MB lagringsplass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du oppretter kontoen hos Mamut, kan du skriva inn ein Passfrase. Om denne står det:

 

Passfrase

En passfrase er som et passord, bare en hel frase eller setning istedenfor et ord eller et navn, for eksempel: "Jeg har en lat hund". Den relativt høyere kompleksiteten og antall mulige kombinasjoner gjør den vanskeligere å knekke og ofte enklere å huske også. Passfraser er mye brukt for å beskytte private krypteringsnøkler fordi de har en bedre sikkerhet enn passord.

 

Det er likevel valgfritt å bruka ein.

Kva skjer dersom ein ikkje har Passfrase? Kan andre lettare få tillgang til dataene på kontoen, då? Desse dataene er jo kryptert og uten min private nøkkel, så kan dei vel ikkje dekrypterast?

 

Eller?

Lenke til kommentar
Hva er fordelen ved å bruke Mamut framfor et program som lar deg lagre filer på GMail-serverne?

Lyst å utdype litt mer? :D

Han lurer på kva som er fordelen med å bruke Mamut framfor Gmail.

 

Gmail har 1BG lagringsplass, og ved å bruke programmer kan du lagre filer på opp til 10MB på Gmail kontoen din.

 

Som nevnt før er det fleire fordeler, der kryptering og muligheten til å laste opp filer over 10MB nok er dei viktigaste.

Lenke til kommentar
Når du oppretter kontoen hos Mamut, kan du skriva inn ein Passfrase. Om denne står det:

 

Passfrase

En passfrase er som et passord, bare en hel frase eller setning istedenfor et ord eller et navn, for eksempel: "Jeg har en lat hund". Den relativt høyere kompleksiteten og antall mulige kombinasjoner gjør den vanskeligere å knekke og ofte enklere å huske også. Passfraser er mye brukt for å beskytte private krypteringsnøkler fordi de har en bedre sikkerhet enn passord.

 

Det er likevel valgfritt å bruka ein.

Kva skjer dersom ein ikkje har Passfrase? Kan andre lettare få tillgang til dataene på kontoen, då? Desse dataene er jo kryptert og uten min private nøkkel, så kan dei vel ikkje dekrypterast?

 

Eller?

Då trur eg at eg har funne ut kva tom Passfrase går ut på.

Har du tom Passfrase, kan nøkkelen din brukast av kven som helst.

 

For å få kopiert ut data frå Mamut-kontoen, må ein ha programvaren, brukarnamn og passord. Om nokon låner PCen din, vil dei kunne henta ned filer frå Mamut-kontoen din, fordi du sikkert allereie er innlogga. Dei gjennoppretta filene kjem til PCen din i form av ei kryptert fil. Når du skal pakka ut fila treng du den private nøkkelen din. For å bruka nøkkelen må du skriva inn Passfrase.

 

Utan Passfrase (altså når denne er tom) vil kven som helst kunne pakka ut gjennoppretta filer, så lenge dei har ein kopi av din private nøkkel.

Lenke til kommentar

Sjølv har eg laga meg ein gmail-konto som eg berre nyttar til filer (Backup). Med WinRAR/WinZIP kan eg pakka ned, passordbeskytta, kryptera og dela opp store og/eller hemmelege datafiler til 10 MB store pakker som Gmail slukar utan å klage over at der er programfiler eller noko...

 

Gmail Drive kan gjera utkopiering enklare.

 

Mamut Online Backup er likevel eit betre alternativ, for dynamiske data.

Programvara frå Mamut tek heile vegen kopi av endringar mens du arbeider. Dette skjer i bakgrunnen og tek sjølvsagt litt systemresursar. Vel 50 MB minne og litt CPU-tid går med...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...