Gå til innhold

Etterfølger til Sin på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uu! Gode nyheter! PCGW skrev for omtrent et år siden at det gikk rykter om at et nytt Sin spill var under planlegging (altså ikke utvikling enda).

Men nå er det tydelig vis offisielt kungjort (eller?).

 

Husker Sin så godt. Mitt favoritt spill før i tiden.

Husker så godt at du var han Blade-fyren som jobbet sammen med en nerd som liksom kunne alt om datateknologi.

Husker også så godt at spillet startet med et nok så uskyldig ran (var det ikke et ran?), men det fortsettet etter hvert opp med at du ble mutert av det forferdelige U4-stoffet og ble en sånn svær stygging som løp rundt og rev folk i stykker.

Helt til slutt stakk selvfølgelig Elexis av. Ble sint da, kan dere tro! :p

 

Får håpe at jeg får nytelsen av å drepe henne i oppfølgeren, da. :D

 

EDIT: Ojoj! Fant noen screenshots!

 

Ah, husker denne snikskytterrifla. Måten den "kom opp" på var så jævlig digg. :love:

SS_SniperRange_1_HQ.jpg

 

Husker dette jungel-oppdraget. Dette var forresten litt før du ble mutert. :devil:

SS_Jungle_Guerillas.jpg

 

Oj. Undervannsoppdragene hadde jeg visst glemt.

coral_reef_seabonite.jpg

 

Haha. Her er nerden! (som heter JC)

SS_JC_HQ.jpg

 

Huff. Husker disse styggingene. :sick:

jungle_reconah.jpg

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Ah, nice, meget nice. Husker SIN da jeg fikk det, var meget bra i mine øyne. Tror jeg må grave meg ned i arkivet og se om jeg finner det igjen.

 

Gleder meg til en eventuel etterfølger til spillet, og som noen nevnte, jeg håper jeg får knerta kjerringa denne gangen :p

 

Edit:

 

Moren til Blade jobbet på LegionTEK Corporations. Siden linker til LegionPharma.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...